credit Depositphotos

בואו נודה באמת, לעמוד מול האשמות פליליות זו בעיה. אבל אם יש בעיה גדולה מזו, זה לעמוד מול האשמות פליליות בלי שעומד לצידכם עו"ד פלילי. עורך הדין שלכם זה איש הסוד שלכם, החבר הכי טוב שלכם, והישועה שלכם, בכל הנוגע למעמד המאתגר של אישומים פליליים.

זה נכון בישראל כמו גם מחוץ לישראל, לגברים ולנשים, ובכל תחומי הפלילים באשר הם. במידה ואתם פוגשים האשמה שכזו, זה הזמן שלכם לפנות באופן מיידי וללא כל דיחוי לעורך דין פלילי שיעשה לכם סדר, יסביר לכם בדיוק כיצד לפעול וממה להימנע, מה השלבים, הצעדים והדרך שבה יהיה אפשר לעזור לכם בצורה הטובה ביותר לצאת מהמצב אליו נקלעתם.

מתי צריך עורך דין פלילי?

אפשר לסכם את התשובה לשאלה הזו במשפט אחד, שאומר בגדול כי בכל פעם שאתם מואשמים בעבירה פלילית, לא משנה מה העבירה, ולא משנה מה דרגת החומרה של העבירה, אתם צריכים לפנות מיד לעורך דין פלילי.

הסיבה היא שפניה מיידית לעורך הדין שלכם תאפשר לכם ללמוד באופן מיידי כיצד להימנע מטעויות. כל טעות קטנה בדרך מהווה מכשול בניסיון לחלץ אתכם מעסק הביש הזה, כך שלדעת מה לא לעשות חשוב באותה המידה כמו לדעת מה כן לעשות.

עבירות פליליות כוללות רשימה ארוכה ומגוונת של עבירות, אך ניתן לסכם זאת בכך: עבירה היא בעצם מעשה שחורג מהכללים שהוגדרו על ידי הקבוצה, במקרה זה המחוקק במדינת ישראל. הוגדר שאסור לגנוב. גנבתם? ביצעתם עבירה פלילית. הוגדר כי אסור לנסוע מעל מהירות מסוימת בכביש. חרגתם מהמהירות המותרת? כן, גם זה נחשב לעבירה פלילית, פשוט כזו אשר אין עימה קלון.

כאן אולי כדאי להתייחס לרגע לעבירות של קלון. בתחום המשפט הקלון מדבר על עבירה פלילית שנחשבת ככזו שמעידה על כשל מוסרי אצל העבריין המואשם. ישנם מקרים מפורסמים למדי, והמילה עולה רבות בהקשרים פוליטיים, בהם מבצע העבירה הוא שליח ציבור, כך שניתן בו אמון רב מציבור רחב, אמון בו הוא מעל על רקע כשל מוסרי זה.

עורך דין פלילי מקצועי

עו"ד פלילי מקצועי יוכל לעבוד אתכם בכל מקרה פלילי באשר הוא, לתת ייעוץ מקצועי, ליווי בתהליכים השונים, ומתן התמיכה הנדרשת במצבים אלו. חשוב לזכור כי בכל שלב ושלב בדרך אתם צריכים ייעוץ, בכדי לבצע את המהלכים הנדרשים ללא טעויות. שלב החקירה הוא שלב מאוד חשוב בתהליך, שלב ראשוני אך בעל משמעות אדירה לגבי המשך התהליך. לכן חשוב עד מאוד להיוועץ בעורך דין מומחה בפלילים לפני שנחקרתם.

הייצוג ממשיך גם לכל הליכי המעצר, במידה ומתבצע, וההתנהלות השוטפת מול בית המשפט כמו למשל בבקשת שחרור בערבות. במידה ומוגש כתב אישום, יהיה זה עורך הדין הפלילי שלכם אשר ינהל את ההליך מול בית המשפט, והוא יהיה זה אשר יגיש את הערעורים השונים במידת הצורך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here