קרדיט:canva

דיני המקרקעין בישראל סבוכים משום שיש לא מעט היסטוריה לאופן שבו חילקו את קרקעות, רשמו אותן וחוקקו חוקים בתחום זה. בין היתר, מורכב מאוד לעסוק בענייני מיסוי הרכוש והקרקעות, במיוחד אם מדובר בסיפור מורכב, משפחתי, של שותפים או של מצבים שבהם מלאימים ומפקיעים קרקעות כמו שנהוג לא פעם. יש אין ספור מצבים שבהם גם נדרשים לשלם מיסים על כל עסקה או נכס שרוכשים או מוכרים, ולכן חייבים לקבל ליווי צמוד של עורך דין מומחה למיסוי מקרקעין שעוזר לכם לקבוע את הדרך הטובה ביותר להפחית מסים או אפילו לקבל פטורים, כמו פטור ממס שבח או החזרים שונים שמגיעים לכם. ככל שאתם מלווים בעורך דין שמצוי בתחום זה תוכלו גם לחסוך יותר כסף וגם לנהל עסקת נדל"ן שבה אתם מרוויחים ולא עושים טעויות. זה מה שמשרד עו"ד רן סיון מבטיח בליווי הלקוחות שלו בכל מעטפת השירותים הנדרשים לביצוע עסקאות כאלה.

לקנות דירה מבלי להיעקץ

אחד החששות הגדולים ביותר של קונים פוטנציאליים היא להיעקץ בקניית דירה, או בגלל מי שמציג עצמו כבעלים או בגלל הסתרת מידע חיוני על הדירה או האזור שבו אתם אמורים לקנות אותה. חוזה קנייה הוא השלב האחרון בעסקה כזאת, כאשר לפני כן רצוי לשכור עורך דין קניית דירה שילווה אתכם, יערוך את כל הבדיקות הנדרשות לדירה ולרישום שלה ואת כל מה שנדרש לוודא על הבעלים האמיתיים שלה. עוד חשוב לבדוק האם הדירה נמצאת במצב נאות וכמה באמת תצטרכו להשקיע בה לפי דוח שמאות שיוגש לכם, כדי לדעת אם הקנייה היא כדאית. כדי לוודא שאתם עושים זאת נכון, אל תוותרו על ליווי משפטי צמוד מהרגע הראשון.

כל מכירת דירה היא עסקה שצריך לבדוק

גם כאשר נדמה לכם שבחרתם את הקונה המתאים לנכס שלכם, מומלץ לא לעשות אף צעד ללא ליווי משפטי צמוד. זה לא רק כדי שתוכלו לקבל את הכסף שלכם בוודאות מהקונה שלכם, אלא גם כדי שתוכלו לצלוח את הניירת והמיסוי וכל מה שכרוך בכך בצורה חוקית ונכונה, כולל רישום והחלפת בעלות על הנכס. חיוני להתייעץ עם עורך דין מכירת דירה שמתמחה בכל ההליכים החשובים ביותר שעליכם לנהל עד שאתם מקבלים את התשלום ומעבירים את הדירה לקונים המאושרים שווידאתם שהם אמינים ומשלמים לכם. משרד. עו"ד רן סיון מלווה אתכם בכל שלב של העסקה כדי שתוכלו להשלים אותה בצורה חוקית, בטוחה ורווחית לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here