עורך דין דיני עבודה
credit: canva

בכל הנוגע לחקירות פליליות ומציאת עורך דין פלילי מתאים, חשוב להצטייד במידע ובמשאבים הנכונים. ייעוץ לפני חקירה יכול להועיל למי שנמצא לפני חקירה מכל סיבה שהיא, בין אם כי עלו חשדות נגדו ובין אם למתן עדות. חשוב להבין את זכויותיכם ולהתכונן לחקירה, וזאת גם כאשר המטרה היא מתן עדות, כי גם במהלך חקריה כזו הנחקר יכול להפוך מעד לחשוד. בשל כך יש למצוא עורך דין פלילי מתאים ולוודא שאתם מעודכנים לגבי החוק. עם ייעוץ מתאים, הסיכוי לכך שדברים יצאו משליטה הוא נמוך משמעותית.

מהי התייעצות לפני חקירה ומדוע צריך אותה?

ייעוץ טרום חקירה מסייע לאנשים העומדים בפני חקירות פליליות להתמודד טוב יותר עם הסיטואציה הלא פשוטה הזאת, לשתף מצד אחד פעולה עם החוקרים אך מצד שני לא לומר דברים מיותרים שעלולים לשמש כנגדם בהמשך. רבים לא מודעים לכך שחקירה לא חייבת להתנהל בתוך חדר קטן ואפלולי אלא גם כ"שיחת מסדרון" לא רשמית כביכול. כדאי לבחור עורך דין מקצועי שגם יהיה זמין ותוכלו להגיע אליו בקלות כך שאם אתם מתגוררים באזור הקריות כדאי להתייעץ עם עורך דין פלילי בקריות לפני תחילת החקירה. ייעוץ מסוג זה יכול לסייע בהגנה על זכויותיו של אדם ולספק לו הדרכה כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר עם המצב. ייעוץ לפני חקירה יכול גם לעזור לאנשים להבין את ההשלכות הפוטנציאליות של מעשיהם, כמו גם לספק מידע למה לצפות במהלך תהליך החקירה. על ידי הבנת המרכיבים הללו, אנשים יכולים להתכונן טוב יותר להגנתם ולהגן על עצמם מכל השלכות משפטיות שעלולות לנבוע ממעורבותם בחקירה.

התייעצות עם עורך דין גם בענייני עבודה

פנייה לייעוץ מקצועי לפני חקירה חשובה, אך כמובן שאינה הסיבה היחידה להתייעצות עם עורך דין. אחד התחומים בהם מתעוררות מחלוקות ועילות לתביעה הוא עולם העבודה. בשל המורכבות של דיני עבודה עורך דין אשר פונים אליו צריך להיות מומחה בתחום זה. מערכת היחסים הלא שוויונית שבין עובד למעביד עלולה ליצור מצב בו עובד לא מקבל את כל הזכויות המגיעות לו. גם תאונות במקום העבודה או פגיעות מצטברות (כמו מחלה שנוצרה בעקבות חשיפה לחומרים מסוימים במקום העבודה) הן עילה לתביעת מקום העבודה במיוחד אם המעסיק פעל שלא כחוק. הוכחה שאכן כך היה ושאכן מגיע לעובד פיצוי ממקום העבודה אינה פשוטה ולכן חשוב להיעזר בעורך דין בעל ניסיון רב בטיפול במקרים דומים.
עו"ד פאתן חורי היא עורכת דין פלילית המתמחה גם בדיני עבודה ובעלת ניסיון רב בטיפול בתיקים משני הסוגים. וזמנים ליצור קשר בכל שאלה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here