עורך דין צבאי
קרדיט: קנבה

הצבא הוא גוף שאי מילוא אחר ההוראות שלו עלול לגרור השלכות חמורות ומעשיות על העתיד שלכם וגם על המוניטין שלכם. מהרגע שבו שולחים לכם צו גיוס ראשון ועד שמסיימים את החובות לצה"ל בדרך זו או אחרת, אתם מחויבים לצה"ל, זה נמשך גם תוך כדי השירות בסדיר ואחר כך במילואים. בכל מקרה ובכל מהלך שרוצים לנקוט, לא מומלץ לפעול נגד צה"ל ללא התייעצות עם עורך דין צבאי. ההשלכות יכולות להיות גם פליליות ואפילו לגרום לכך שתשבו בכלא צבאי בגלל אי ציות או הימנעות משירות. אם הסתבכתם בפלילים בזמן שירות צבאי, רצוי מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין צבאי פרטיעל מנת שיפעל למען האינטרסים שלכם ושלכם בלבד. משרד עו"ד דניאל איטח מעניק שירותי ייצוג בכל עניין הקשור לצבא כחיילי סדיר, מילואים או קבע, או אזרחים שזקוקים לשירותיו על מנת לקבל פטור מצה"ל.

שירות הוא זכות

שירות צבאי נחשב לזכות מכובדת בישראל, אולם יש מי שאינו יכול לשרת או שזקוק לפטורים מיוחדים בהמשך הדרך, גם לאחר שנים רבות של שירות בצה"ל. השירות הסדיר או שירות המילואים יכול להיפסק בגלל סיבות שונות, אלו יכולות להיות סיבות רפואיות או סיבות כמו נישואים ולידה לכן חייבים לנמק את ההימנעות ממילואים כדי לקבל פטור ממילואים מסודר וחוקי. כדי להגיע לכך, צריך לפנות לעזרת עורך דין שמתמצא בכל מה הקשור לצבא ולנהלי הגיוס והמילואים שלו ויודע למי לפנות וכיצד להפנות ולהציג את הבקשות ואת ההליכים לקבלת הפטור. בכל מהלך שהוא בו אתם מתכננים לנקוט, חשוב לא לפעול לבד ללא ייצוג של עורך דין, משום שאתם עלולים לסבול מסנקציות קשות ובלתי הפיכות בתגובה אשר ישפיעו עליכם בהמשך הדרך.

משפטים צבאיים מחייבים ייצוג

במקרים שבהם אתם עלולים לעמוד לדין צבאי מומלץ לבקש ייצוג רק של עורך דין צבאי פרטי. מלבד הניסיון הרב והידע שנדרש בכל דקויות החוק הצבאי, הוא מייצג רק את האינטרסים שלכם, ומונע ניגוד אינטרסים שעלול לנבוע מייצוג של סנגור צבאי אשר עובד בעבור צה"ל. אם אתם זקוקים לעורך דין צבאי שייצג אתכם כראוי אל מול צה"ל, משרד עורכי דין דניאל איטח מציע לכם את הניסיון הרב שנצבר בייצוג אזרחים וחיילים בהזדמנויות שונות ומול גופים רשמיים רבים, לא רק בצבא. הפעילות של המשרד נעשית תמיד לטובת הלקוחות ולשביעות רצונם, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here