מחיקת חובות בהוצאה לפועל
קרדיט: canva

אפוטרופסות היא הליך משפטי המאפשר לאדם לקבל החלטות חשובות עבור מי שאינו מסוגל לקבל החלטות בעצמו. בהקשר של תכנון עיזבון, אפוטרופסות יכולה להוות כלי חשוב על מנת להבטיח שאתם ויקיריכם יטופלו כראוי במקרה בו אינכם מסוגלים לקבל החלטות בעצמכם. על ידי קביעת אפוטרופסות בתוכנית העיזבון שלכם, תוכלו להבטיח שבמקרה ולא תוכלו לקבל החלטות בעצמכם, הן עדיין יתבצעו לפי ראות עיניכם, החלטות אלו יכולות להיות קשורות לבריאות, כספים ועניינים חשובים אחרים. באמצעות העסקה של עורך דין מומחה לצוואות, תוכלו להישאר עם שקט נפשי בידיעה שעניינים אלו יטופלו לפי רצונכם ושכל החלטה כזו שלכם תהיה בעלת תוקף משפטי.

הימנעות מעימותים בין בני משפחה

ללא הדרכה ברורה מי צריך לקבל החלטות בשמכם, עלולים להיווצר קונפליקטים בין בני המשפחה, קביעת אפוטרופסות בתוכנית העיזבון תסייע במניעת קונפליקטים אלה על ידי מתן מסגרת ברורה לקבלת החלטות. באמצעות מינוי אפוטרופוס, תוכלו לסייע במניעת חילוקי דעות בין בני המשפחה ולהבטיח שההחלטות מתקבלות לטובת כל המעורבים. מלבד קבלת ההחלטות עבורכם, עורך דין אפוטרופוס מטפל גם בהגנה על יקיריכם הפגיעים, כגון ילדים קטינים או קרובי משפחה קשישים, נכים או בעלי מוגבלות. על ידי מינוי אפוטרופוס תוכלו להבטיח שהם יטופלו על ידי אנשים שאתם סומכים עליהם ושטובת אותם קרובי המשפחה אשר תפקידו בידם נמצאת בראש סדר העדיפויות שלהם. שכבת הגנה נוספת למניעת סכסוכים מספקת צוואת פרמיום, השונה מצוואה רגילה שניתנת לביטול ביתר קלות – צוואות פרמיום מנוסחות בצורה כזו שקשה יותר לבטלן, ולכן מבטיחות שרצונכם יקוים במלואו.

עבודה עם עורך דין מנוסה

מינוי אפוטרופוס שידאג לכם וליקיריכם בתוכנית העיזבון שלכם יכולה להיות תהליך מורכב הדורש התייחסות מדוקדקת של הנסיבות האישיות שלכם. חשוב לעבוד עם עורך דין מומחה לצוואות מנוסה ומיומן, בעל ניסיון בתחום של עריכת ייפוי כוח מתמשך ודיני צוואות בכלל, ושמאחוריו עומדים לקוחות מרוצים שישמחו להעיד על פועלו. עורך דין טוב יעזור להדריך אתכם לאורך התהליך ויספק לכם את המידע הדרוש על מנת לקבל החלטות מושכלות בכל נושאי הצוואה, לרבות ייפוי הכוח, הנכסים והמוטבים. בעבודה עם עורך דין מנוסה המתמחה בתכנון עיזבון, כמו עורך דין רואש, תוכלו לקבוע הוראות המשקפות במדויק את רצונותיכם ולספק לעצמכם שקט נפשי בידיעה שרצונותיכם יתממשו לאחר לכתכם, שהצוואה אותה כתבתם תהיה מעודכנת, חוקית ומנוסחת היטב, ושהנכסים אותם בחרתם לחלק יגיעו לידי יורשיהם החוקיים. עורך הדין רואש גם בקיא בעריכת צוואות פרמיום להבטחת הגנה מלאה על רצונותיכם, אז אל תתמהמהו, צרו איתו קשר בהקדם באמצעות מספר הטלפון 054-6749691.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here