קרדיט - canva

ללא ספק רכישת דירה היא העסקה הגדולה בחייכם. להבדיל מעסקאות אחרות כמו רכישת רכב, או סגירת חוזה שכירות, כאשר אתם עומדים לפני רכישת דין עליכם גם לקבל ליווי מקצועי מאת עורך דין לקניית דירה המתמחה במקרקעין ובנדל"ן להצלחת העסקה.

למה עורך דין העוסק במקרקעין יוכל לסייע לכם

כשמדובר על עסקאות הקשורות למקרקעין נדל"ן דירות, מומלץ שלא לבצע את עסקאות אלו ללא ליווי מקצועי. גם בשל הצד הבירוקרטי שלהן, וגם בשל העובדה שכאן באמת צריך אנשי מקצוע שמבינים עניין.

אתם לא באמת יכולים לדעת מה ילד יום, ולכן חשוב שילווה אתכם עורך דין ליקויי בנייה מקצועי שיוכל להצביע ולאבחן תקלות וליקויים בדירה שאתם רוצים לרכוש. איש מקצוע שמבין בניסוח חוזים הקשורים לרכישת דירה על מנת שתוכלו לקבל את מיצוי מלוא הזכויות, יקיים משא ומתן איכותי ועסקי על מנת שתקבלו את התמורה המלאה בעסקת הרכישה ובכלל, אדם שילווה אתכם ברמה המקצועית והאישית ויהיה לכם לאוזן קשבת בכל שאלה ובעיה.

אילו בדיקות יש לבצע לפני חתימת חוזה לרכישת דירה?

עורך דין המתמחה במקרקעין ורכישת דירה יסייע לכם לשים לב גם לדגשים לפני החתימה על החוזה, כמו כן, יבצע בדיקות שחשוב לבצע אתן טרם הכניסה לבית:

  • חריגות בנייה

עורך הדין יבדוק שאין חריגות בנייה בבית. פרגולות, מחסן, או חדרים שאין עליהם אישורים.

  • מי המוכרים

זה די ברור שמי שמוכר את הבית הוא מי שעומד מולכם. יחד עם זאת, עדיין, צריך לבדוק האם מוכר הדירה הוא הבעלים בטאבו. תהליך שכדאי שעורך דין יבצע אותו על מנת שלא יהיה בלבול זה או אחר.

  • סביבת המגורים

עורך דין העוסק בתחום זה לעיתים גם מוצא עצמו בתור עורך דין לענייני סכסוכי שכנים ועל כן עורך הדין גם ידאג לבדוק ולוודא שאכן הסביבה מיטבית ומתאימה לכם.

  • חנייה

יש לוודא שבעל הדירה מציג חנייה שהיא אכן החנייה של הבית. יש גם לוודא שהחנייה היא חלק מהדירה, לא אחת מתגלה שהחנייה היא לא חלק מהדירה ועל כן צריך לבדוק זאת בטאבו.

עורך דין מקצועי וברמה גבוהה ידאג ללוות אתכם מרגע קבלת ההחלטה לרכישת הדירה, ועד לרגע בו כבר תרגישו בבית. כי הביטחון שלהם הוא החשוב ביותר.

משרד עורכי דין תומר טייכמן, בניהולו של עורך דין תומר טייכמן הוא משרד בעל וותק של מעל עשור בתחום המקרקעין והנדל"ן ומעניק שירות משפטי במגוון של תחומים. המשרד דוגל במצוינות, מתן שירות אדיב, סבלני ומכלי לצד מקצועיות ברמה גבוהה ובזמינות מיטבית לשביעות רצונכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here