קרדיט pixabay

לקח עיקרי ואף מהותי שאנו למדים מהשנים האחרונות הוא כי התקשורת מסקרת אין ספור סיפורים על היתקלויות אזרחים נורמטיביים עם רשויות החוק. יש להתייחס בכובד ראש לנושא נוסף אשר כל אזרח באשר הוא עלול לסבול ממנו והוא סוגיית הרישום המשטרתי. רישום משטרתי הוא רישום ואזכור של שמכם במאגר המשטרתי בגין תיק שנסגר שלא בעילה של היעדר אשמה,

במידה והנכם חפצים ומעוניינים להפסיק להופיע במאגר יש להגיש בקשה למחיקת רישום משטרתי על מנת שלא יישאר במאגר המשטרתי ואז ישפיע על סיכוייכם להתקדם, לקבל עבודה כלשהי או אפילו היתר כניסה למדינה שדורשת גיליון נקי. עו"ד דניאל דרוביצקי טיפל באין ספור מקרים מסוג זה והוא מבין היטב את גודל החשש מכך שתלוי נגדכם רישום כזה.

לייצג גם בעבירות מין

עורך דין מייצג חשודים ונאשמים גם בעבירות מין בכל מנעד העבירות, ייצוג זה אינו דבר של מה בכך ואף דורש הרבה דיסקרטיות משום שלצד משפטים וחקירות בעבירות מין אמיתיות שיש לטפלן, קיימים מקרים בהם מוגשות תלונות שווא או אלו שפירשו לא נכון התנהגות מסוימת. עורך דין לעבירות מין טוב ומקצועי מטפל במקרים מסוג זה במלוא הרגישות הנדרשת באופן הרגיש ביותר בכדי להגיע לתוצאה הנכונה ביותר לפני פתיחת משפט או הגשת כתב אישום ככלל.

ההגנה הטובה ביותר

בפנייה  לעורך דין בכל עניין שהוא חשוב לברר את המקצועיות, הניסיון, היקף הקשרים ומידת ההיכרות שלו עם אנשים שמטפלים בתיק בגופים השונים, החל מהמשטרה ועד הפרקליטות. פרמטרים אלו יכולים להעיד על טיב השירות שתקבלו כחלק מהשירות המקצועי הטוב ביותר שתקבלו. עו"ד דניאל דרוביצקי מציג ניסיון רב שנים ועבודה יעילה עם כלל הרשויות הנוגעות בדבר, מהמשטרה ועד הצבא על מנת להשיג את התוצאות המיטביות ביותר עבור לקוחותיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here