עסקת קומבינציה
Credit: Pixabay.com

אחזקה של נכסי נדלן היא אף פעם לא עניין של מה בכך. בגלל שמדובר על הנכס עם שווי גבוה מאוד, ובגלל שמדובר על שוק מאוד מאתגר מבחינת החוק, תמיד יש צורך לפעול גם במישור המשפטי וגם במישור הרגולטורי כדי לוודא שאתם שומרים על הנכסים שלכם למשך השנים. לפיכך, כל שאלה כל בעיה לאורך הדרך חייבות לקבל את המענה המקצועי של אנשי משרד עורכי הדין שפי בוזגלו. כך שאתם תדעו בוודאות שיש לכם גב משפטי אמין ומהימן.

עורך הדין שמלווה את העסקאות שלכם

בין שמדובר על רכישה ראשונה של בית משפחה ובין שמדובר על תהליך רכישה והשבחה של נכסים קיימים, הידע והניסיון של עו"ד מקרקעין הוא אולי האלמנט הקריטי ביותר שאתם רוצים לבחון כאשר אתם מנסים לסגור עסקת נדלן. ליווי כבר מהיום הראשון של העסקה יכול לשנות מן הקצה אל הקצה את החוויה שלכם ואת התוצאות של העסקה. ולטווח הארוך המשמעות היא ניצול נכון יותר של היתרונות והגעה להסכמים רלוונטים ביותר.

היכרות עם מגוון האפשרויות לעסקאות מיוחדות

כאשר מדובר למשל על עסקת קומבינציה היכולת של עורך דין לבנות חוזה משפטי שמקיף את כל הנושאים הרלוונטים לעסקה יכולה לחסוך לכם השקעה של זמן, משאבים ואפילו המון כסף. חשוב מאוד להגדיר את התמורה לעסקת קומבינציה באופן ברור בחוזה. ולדאוג לכך שתמיד יהיו לכם נקודות יציאה במקרה הצורך. וחשוב לבצע עליך משא ומתן הוגן, כדי לדאוג לפרטים הקטנים בעסקה שלכם.

ניהול ההליך בתנאים המתאימים לכם

כל מה שנותר לכם לעשות בשלב הזה בשביל להתחיל לתכנן את תהליך הקנייה או המכירה של נכס נדלן חדש הוא לחפש את איש המקצוע המתאים ביותר לכם. אל תוותרו על שירותיו של עורך דין מכירת דירה אשר יכול ללוות אתכם שלב אחרי שלב לאורך הדרך. והשקיעו את כל הזמן והמאמצים שלכם בחיפוש אחרי סוגי העסקאות שיכולות לייצר לכם את הפתרון המושלם לצרכים שלכם.

אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו מלווים בעלי עסקים ואנשים פרטיים אשר מעוניינים לחתום על עסקאות נדלן מיוחדות ולא שגרתיות, ועושים את כל המאמצים כדי לתת תשובות לשאלות הקריטיות ביותר לאורך הדרך. והכל, על בסיס שנים רבות של ניסיון, ונכונות להתאים את הפתרונות לצרכים האישיים של כל לקוח. לפרטים נוספים וליצירת קשר 07325956145.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here