קרדיט Canva

גם אנשים נורמטיביים נתקלים לעתים במצבים שבהם הם נעצרים או נחקרים במשטרה ובמקרים כאלה הם נוטים לעשות את הטעויות הקלאסיות שכל אדם נורמטיבי במצבם עלול לעשות – לשתף פעולה עם המשטרה בצורה שמפלילה אותם למרות שלא עשו שום דבר, רק משום שהם לא מבינים שלא תמיד האינטרס של המשטרה ושלהם חופף. נכון, תמיד לימדו אותנו שרשויות החוק מנסות להגיע לחקר האמת, אבל המציאות מלמדת אותנו שיותר מדי פעמים אנשים מגיעים למצב שבו הם נזקקים לשירותי עורכת דין פלילית משום שהם לא ידעו להציג את עמדתם נכון ולכן הגיעו למצב שמוכר כ"לקשור את עצמם לעבירה", או כל דבר שנשמע כך. כששואלים את עו"ד נורית מעטוק כיצד להימנע מכך התשובה שלה תהיה כמו של כל עו"ד מנוסה בתחום – להתייעץ עם עורכת דין בתחום הפלילי על מנת שלא להגיע למצב כזה כלל.

גם במקרים שבהם אין ספק, אולי דווקא יש

יש מקרים שבהם זה נראה לגמרי ברור משום שיש עדויות ובמיוחד טענות של שוטרים על תקיפה הגורמת חבלה של ממש, במיוחד אם זה קרה להם ואם החשוד לא שיתף פעולה ולא הסכים לבוא אתם. כמו כן, יש גם תלונות שמציגות את הצד של המתלונן מבלי שיהיו ראיות ולפעמים כל ההליכים הקפקאיים פשוט מתעלמים מראיות ברורות. שוב ושוב אנחנו עדים במציאות של ימינו לסרטונים שמפריכים טענות של המשטרה על מנת לזכות אנשים ולחלץ אותם מהליכים פליליים נגדם, וזה חיוני מאוד לכל אחד ובמיוחד לכל מי שנחשד על לא עוול בכפו ומחייב טיפול מיוחד כדי להחזיר את חייו למסלולם.

מה קורה במקרים כאלה?

חשוב לדעת שכל רישום במאגר המידע המשטרתי אינו נמחק בקלות ולכן יש צורך בטיפול של עו"ד פלילית על מנת לעשות זאת. זה מחייב קודם כל טיפול בתלונה ובחקירה עצמה, במעצר ובמניעת הגשת כתב אישום נגדכם כדי להביא את ההוכחות לשימוע ולגורמי החקירה עוד לפני שתעברו לטיפול של מערכת המשפט. במקרים שבהם הוכיחו את חפותכם עוד בשלב החקירה עצמה זה מחייב גם ניקוי טוטלי של כל הרישומים נגדכם כדי שלא יכתים את התיק שלכם ולא ימנע מכם עבודה או נסיעה למדינות מסוימות. זה מצריך עבודה מאומצת של מי שמודע לכוחה של המשטרה ולכל ההליכים שבהם זה נעשה על וכדי להבטיח מחיקת רישום משטרתי כחוק. במקרים כאלה מטפלת גם עו"ד נורית מעטוק כדי להבטיח חזרה לשגרה של כל מי שנעשה לו עוול כזה ומי שרוצה לחזור לשגרה ללא כתם. לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו 0539627782

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here