קרדיט:canva

תחום הנזיקין, בתוכו נכנסים נפגעי תאונות העבודה ותאונות הדרכים, כולל בתוכו לא מעט סעיפים ואותיות קטנות שחלק גדול מנפגעי התאונות מפספסים. חשוב להבין שיש הבדל בין תאונת דרכים הנחשבת תאונת עבודה, משום שקרתה בדרך אל או בחזרה מהעבודה, לבין תאונת עבודה בגין נזקים מצטברים של ראייה או שמיעה למשל. נדרשת המון הבנה ובקיאות, פנייה נכונה לוועדות ולגורמים המוסמכים וגם לא מעט סבלנות ועקשנות אל מול חברות הביטוח והצדדים השונים המעורבים. לכן, קשה מאוד להיות לבד במערכה ולייצג את עצמכם. עורך דין תאונות עבודה צפון המחזיק במומחיות, ידע וייצוג בתיקים קודמים, יעשה עבורכם את כל הנדרש. משרד עורכי הדין טולדנו ושות' מביאים שפע של ידע וניסיון בטיפול בתיקים משפטיים בתחום תאונות העבודה ודיני נזיקין.

שלבים ראשוניים בתביעה לאחר תאונת עבודה

הגשת תביעה על פניה נשמעת פשוטה, אך אין מדובר במשימה קלה. על מנת להגיש תביעה בגין תאונת עבודה, יש לפנות קודם כל בבקשת תביעה למוסד לביטוח לאומי. הגשת התביעה מאפשרת לכם בהמשך לקבל פיצויי נפגעי עבודה, שהם קצבה כספית מסוימת הנועדה לספק רווחה מסוימת בזמן בו אתם לא יכולים לעבוד או שתחום העבודה שלכם הצטמצם והוגבל מפאת הפגיעה. בפועל, יש להגיש את התביעה באמצעות עורך דין תאונות עבודה צפון, מרכז, או בכל אזור אחר בו אתם גרים. יש חשיבות לאלמנט הזמן, ולכן הגשת התביעה צריכה להתבצע מוקדם ככל האפשר, אחרי, ובסמוך לתאונה. תביעה נוספת שניתן להגיש היא תביעת דמי פגיעה אשר מאפשרת לכם קבלת פיצוי מיידי ראשוני בשל הפסד ימי העבודה בימים שלאחר התאונה עצמה, ניתן לקבל פיצוי זה למשך 90 יום מתאריך התאונה.

קביעת דרגת נכות

ניתן להגיש תביעה נוספת לצורך הכרה בדרגת נכות, אשר מותרת להגשה רק לאחר שהביטוח הלאומי הכיר בתאונת העבודה שלכם כתאונה. קביעת דרגת הנכות נקבעת ע"י הביטוח הלאומי, ובהתאם לכך תיגזר קצבת הנכות לה תהיו זכאים. עורך דין תאונות דרכים בצפון, במרכז, או בכל מקום אחר בו אתם מתגוררים, ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר במקרה של תאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה, בה נפגעתם באופן מהותי. חשוב לציין כי נכות היא לא רק בגין פגיעות פיזיות, אלא גם בהיבט הנפשי, פגיעה נפשית או פיזית יכולה להיות קבועה או זמנית וביחס לכל אחד מהמקרים ניתן להגיש תביעה. בכדי להגיש תביעות ולקבל את מירב הסכומים הכספיים והזכויות המגיעות לכם חשוב מאוד שייצג אתכם עורך דין מומחה הבקיא בתחום דיני הנזיקין. במשרד עורכי הדין טולדנו ושות' מעמידים לרשותכם צוות מומחים של עורכי דין עתירי ידע וניסיון להם ותק ארוך שנים של טיפול במיוצגים בנזיקין, לרבות בתאונות דרכים ועבודה. לפרטים 04-699-0886.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here