עורך דין לענייני עבודה
קרדיט - canva

בעלי עסקים מתמודדים בכל יום עם מגוון רחב מאוד של משימות, קשיים ואתגרים. האינטראקציות עם העובדים עשויות להוות גם הן מקור לקשיים ואפילו לסכסוכים המצדיקים פנייה לערכאות שיפוטיות. בכל מקרה כזה, וגם על-מנת להקדים תרופה למכה, מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני עבודה, רצוי כמובן עם ניסיון רחב היקף בתחום ספציפי זה. משרד עורכי דין ונוטריון שפירא בוטרמן מייעץ למעסיקים ומייצג אותם בהליכים שונים מזה עשרות שנים, ובהתאם השירות ניתן בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

באילו מקרים מסייע עורך דין לענייני עבודה למעסיקים?

* עריכת חוזים – כבעלי עסקים הנכם נדרשים לחתום על חוזים עם לקוחות או ספקים שלכם. למשרדנו ניסיון ביצירת חוזה המותאם לצרכים שלכם ולהוראות החוק השונות החלים עליכם

* הודעה לעובד על תנאי העבודה והסכם עבודה – החוק מחייב אתכם כמעסיקים לתת לעובד הודעה כתובה על תנאי העסקתו ותוך עמידה בהוראות החוקים השונים הרוונטים לכל עובד. מנגד, חוזה העבודה הינו כלי שבאמצעותו אתה כמעסיק יכול להגן על האינטרסים שלך ושל העסק ויש לנו את הניסיון לסייע לך לנסח את ההסכם כך שיעמוד בהוראות החוק אך גם יאפשר לך את ההגנה והגמישות הנדרשת.

* ייעוץ לקראת פיטורין – החוק מציב לא מעט דרישות ואפילו מגבלות בפני כל מעסיק שמעוניין להביא לסיום העסקתו של עובד. על-מנת שלא להפר את החוק, דבר שעלול לבטל את הפיטורין או לחייב את המעסיק בפיצוי  כספי בסכום גבוה מאד לעובד, כדאי להתייעץ מראש עם עורך דין מנוסה.

* מענה לתביעה מצד עובד/ת – תביעה שמוגשת נגד מעסיק עלולה להזיק לעסק במידה ניכרת, ולכן חשוב לספק מענה מקצועי מיטבי.

* קיזוז סכומים בגין נזקים שגרם העובד– עובדים עלולים לגרום נזקים חמורים למעסיקים, בין אם במזיד ובין אם כתוצאה מרשלנות. במקרים מסויימים שהוכרו בפסיקה, למעסיק הזכות לקזז מהעובד סכומים בגין הנזקים הכספיים שנגרמו לו. הדבר הינו חריג להוראות חוק הגנת השכר, ומחייב הכרה מעמיקה עם הפסיקה בענין.

שקיפות מלאה וניהול סיכונים מושכל

מהות השירות של עורך דין עבודה היא ניהול סיכונים מדויק ומושכל, כך שמצד אחד אפשר יהיה להפיק את התועלת המרבית מכל עובד ועובדת, ומצד שני האינטרסים של העסק יישמרו בקפידה. השירות של משרד עורכי דין ונוטריון שפירא בוטרמן מתאפיין בשקיפות מוחלטת, כך שבפני כל מעסיק או מעסיקה מוצגת תמונת מצב מלאה. כשכל המידע מונח על השולחן, ניתן לקבל את ההחלטות המיטביות ובפרט לנהל נכון את הסיכונים, ולמעשה למזער אותם ולצלוח כל מכשול. את משרד עוה"ד שפירא בוטרמן מובילה בשנים האחרונות עורכת הדין מרגלית בוטרמן שצברה ניסיון רחב היקף בנושא יחסי עבודה, ובדיני חוזים, לאחר שכבר סייעה למאות לקוחות, וטפלה באלפי תביעות לאורך שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here