עורך דין מקרקעין בצפון
קרדיט - Pixabay

לא נהוג לחשוב על המוסד לביטוח לאומי כמוסד ידידותי לאזרח, אולם בסופו של דבר ולאחר שיודעים כיצד לפעול, אפשר למצות זכויות ולקבל את מלוא ההטבות שמגיעות לכם. זה קורה בעיקר כאשר קורה ואתם חולים באופן צפוי במחלה כלשהי, בעיקר כזאת שמשביתה אתכם מעבודה, או כאשר אתם לוקים בנכות או מוגבלות כלשהי וברור שאתם זקוקים לסיוע. במקרים כאלה הדבר הראשון שיש לעשות זה ליצור קשר עם עורך דין נכות כללית על מנת לקבל ממנו הנחיות לקראת הגשת תביעה להכרה בנכות שלכם ולהתחיל לתעד כל דבר שאתם עושים. זה כולל לא רק מסמכים רפואיים ממומחים למיניהם אלא גם טיפולים ועזרה שנזקקתם לה בגלל הנכות שלכם, כמו הסעות מיוחדות, עוזרים ומטפלים סיעודיים, טיפולים משלימים, ציוד מיוחד ועוד. עורכת הדין שתקחו תסביר לכם בדיוק מה יכול לסייע לכם בקביעת אחוזי הנכות שלכם ומה צפוי לכם מעתה ככל שתצטרכו את הסיוע של ביטוח לאומי, קביעת אחוזי נכות ומעקב צמוד אחר מצבכם. עורכת הדין אורית פז עומדת לרשותכם בכל מה שקשור לייצוג שלכם בביטוח לאומי ולקביעת אחוזי הנכות שלכם.

להתמצא בכל מה שקשור לביטוח הלאומי

לא קל להבין כיצד עובדות התביעות לביטוח לאומי ואיזה מסלול יש לעבור על מנת להגיע למיצוי הזכויות שלכם, ולכן רק עורך דין מומחה לביטוח לאומי יכול להדריך אתכם בכך. זה דורש לפעמים הגשת תביעות וטפסים פשוטים למילוי ומעקב אחריהם, ולפעמים זה מחייב מאבק של ממש מול ועדות רפואיות, קביעות של מומחי ביטוח לאומי שאינן תואמות את המציאות ומחייבות ערעורים על מנת שלא תפלו בין הכיסאות. בכל המצבים האלה אסור להיות לבד משום שאתם עלולים לנקוט צעדים שגויים ולהרוס לעצמכם את הסיכוי. חשוב לדעת שלא תמיד מה שנראה לכם צודק ונכון לעובדות נראה כזה לפקידי ביטוח לאומי ולפעמים זה דורש מאבק עד השגת הצדק במלואו.

תאונות עבודה מחייבות טיפול

לפעמים קורה שתאונת עבודה או מחלה שנגרמה כתוצאה מכך מחייבת טיפול מקצועי כדי לקבל מהביטוח הלאומי את מה שמגיע לכם. לא כולם אוהבים לעשות את זה משום שהמסלול הארוך מייגע ומייאש אותם והם לא מאמינים שיקבלו מה שמגיע להם. מובן גם למה לא תמיד יש כוח נפשי לעמוד בתלאות אלה אולם חשוב לדעת שעל כל פגיעה בעבודה ביטוח לאומי חייב לכם פיצויים והטבות נוספות ולא כדאי לוותר עליהם. עו"ד אורית פז מייצגת אתכם בהליכים אלה למימוש הזכויות שלכם במלואן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here