קרדיט Canva

החיים הם לא אירוע שניתן לצפות מראש, וגם לא להתכונן אליו – גם אם תהיו הנהגים הכי זהירים, או הולכי הרגל הכי ממושמעים, מדובר בסיטואציה דו כיוונית והאדם השני, תנאי מזג האוויר, הסחות דעת וכל דבר אחר, עדיין יכולים להוביל לתאונה. גם אם יצאתם לכביש עם האופנוע שלכם ביום שטוף שמש, על כביש נקי ממהמורות, עדיין קיים הסיכוי שתיקלעו לתאונת אופנוע מסיבות שונות. במידה ואכן נקלעתם לתאונת אופנוע, חשוב לחפש את עזרתו של עורך דין. עורך הדין שתזדקקו לו הוא עורך דין נזיקין, אשר מסייע לטפל בין היתר בנושא של תאונות דרכים. בעזרת עורך דין תאונות אופנוע אמנם לא יהפכו קלות יותר מבחינה נפשית או גופנית, אך לפחות תזכו לקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

את מי תובעים במקרים של תאונות אופנוע?

כל מקרה הוא שונה, שכן, לעיתים התאונה נגרמת מחוסר תשומת לב של הנהג עצמו, ולפעמים, התאונה מתרחשת בעקבות אירועים שונים כמו מהמורות בכביש, נהגים לא זהירים, תנאי מזג אוויר שאינם אופטימליים ועוד. בכל מקרה כזה האשמה נופלת על גורם אחר, אם התאונה נגרמה בגלל ציוד תקול באופנוע, אזי יש לתבוע את היצרן. אם התאונה נגרמה עקב רשלנות של נהג אחר, הנהג השני הוא זה שיישא באחריות. אם תנאי הדרך הם אלו שגרמו לתאונה, התביעה תופנה כנגד העיריה. כמו כן, התביעה, ועימה גודל הפיצויים משתנה בהתאם לנזק שנגרם. כאשר נגרם נזק פיזי לנפגע התאונה כמו שברים או נכות זמנית או פרמננטית, גודל הפיצויים כמובן עולה, ויש לפצות את הנפגע עקב חוסר היכולת העתידית לבצע פעולות מסוימות עקב המגבלה או הנכות, הזמן והכסף אותם הפסיד במהלך הטיפולים או בהפסד ימי עבודה. עבור תביעה הכוללת נזק פיזי, יש להתייעץ עם עו"ד נזקי גוף על מנת למקסם את הפיצויים המגיעים לכם.

התייעצו עם המומחים

עו"ד נזקי גוף הוא עורך דין בתחום הנזיקין אשר מתמחה בתחום של תאונות, לרבות תאונות דרכים, והוא מטפל בתביעות אשר כוללות נזק פיזי לנפגע. עורך דין ספציפי זה יכול להנחות אתכם במהלך התביעה, אם צריך להגיש גם תביעה נוספת לביטוח לאומי או לביטוח של גוף מסוים כמו העיריה או העבודה, וכן לבצע הערכה של סכום הפיצויים אליהם תהיו זכאים. במידה ונקלעתם לתאונת אופנוע או תאונת דרכים אחרת, עורכת הדין מיטל רובין היא עורכת דין בתחום הנזיקין המתמחה בתחום תאונות הדרכים ונזקי הגוף מזה שנים רבות, היא מספקת ליווי מקצועי ויחס אישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here