עורך דין מקרקעין בכפר סבא
קרדיט - Canva

קורה לא פעם, במיוחד בימים מורכבים אלה שבהם אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם מעורבים בפעילויות שונות שלא בטובתם, שאנשים מזומנים לחקירה אם כעדים ואם כחשודים. כל זימון כזה נרשם ברישום משטרתי ויש מעקב אחר מעורבות של אנשים כך שאם אתם חושבים שהמטרה היא לעזור למשטרה חשוב לדעת שכל זימון כזה עלול לסבך אתכם בקשר למקרה מסוים שנחקר. חקירה יכולה להיות במשטרת ישראל, משטרה צבאית, רשות המיסים, ביטוח לאומי וכל גוף אחר המוסמך לנהל חקירה בעניינו. אם שמעתם בתקשורת על כך שנחקרים או חשודים "קשרו את עצמם למקרה", זה בדיוק המקרה שבו אנשים לא קיבלו בזמן ייעוץ לפני חקירה כדי לדעת מה להגיד ובעיקר מה לא להגיד, על מנת שזה לא יקרה. כל האינטרס של חקירה כזאת הוא לשרת את המטרות של המשטרה למצוא חשודים ונחקרים שיאשרו את החשדות גם אם לא היו שם או לא עשו דברים מסוימים ולכן בגלל הרצון שלכם לנקות את עצמכם ולהוכיח למשטרה שאתם לא אשמים, אתם עלולים למסור להם פרטים שישמשו נגדכם. בהדרכה נכונה לפני חקירה עורך הדין שלכם יסביר לכם בדיוק מה לומר ומה לא לעשות כדי לא לקשור את עצמכם לחשדות ולהגן על עצמכם. עורך דין ליאור אשר מטפל בלקוחותיו ובזכויותיהם במסירות כדי להגן עליהם.

עבירות תנועה חייבות טיפול בהקדם

ככל שתזניחו את נושא עבירות התעבורה שלכם כך הם יתפחו ויגיעו לקנסות גדולים או שגרוע מכך, תפסידו את ההזדמנות להוכיח שלא עברתם את העבירה הזאת. העונש על כך יכול להיות אמנם קנס קטן בהתחלה, אבל יחד עם צבירת נקודות ועם הצטברות הסנקציות נגדכם אתם עלולים להגיע גם למצב של פסילת רישיון ושל ענישה מחמירה ביותר בהמשך. בכל עבירת תעבורה פנו לייצוג ולטיפול של עו"ד לענייני תעבורה כדי לנסות לפטור אתכם מוקדם ככל האפשר מקשר לעבירה אם זה אפשרי, או להקלה בענישה נגדכם. זה יועיל לכם גם בהמשך ככל שיצטברו נגדכם עבירות נוספות.

ייצוג מקצועי של עורך דין מסייע לכם

עורך דין מקצועי באמת שיש לו ניסיון וידע רב בתחום שבו אתם זקוקים לעזרתו יכול לסייע לכם יותר משחשבתם. הוא יכול להפחית סעיפי אישום נגדכם או אפילו להביא לזיכוי שלכם גם כאשר זה נדיר במערכת המשפטית שלנו וזה קשה לביצוע. במקרים רבים עורך הדין שלכם לא מטפל רק במשפט אלא גם בהליכים שונים שנעשים לפני כן כמו משא ומתן עם הפרקליטות והמשטרה כדי להגן על האינטרסים שלכם. עורך דין ליאור אשר מטפל במקרה שלכם מרגע הפנייה ועד קבלת התוצאות הטובות ביותר לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here