קרדיט - Canva

נהיגה היא פעולה שרובנו עושים על בסיס יומיומי. עם זאת, היא הופכת להיות יותר ויותר מאתגרת בגלל הצפיפות שעולה בכבישים, הפקקים וגם עבודות בכביש ותנאי דרך שלא תמיד מקלים. כך, הדרך לביצוע עבירות תעבורה בדרגת חומרה כזאת או אחרת היא קצרה. תפקידו של עורך דין תעבורה בתל אביב ובכלל הוא לייצג חשודים בעבירות תעבורה שונות. היום, בניגוד לעבר, ישנם כלים בהם אפשר להיעזר כדי להצדיק טענות החשוד וכדי לעמוד מול טענות השוטר אשר רשם דו"ח. אמצעים כמו מצלמת גוף של שוטר, מצלמת מהירות ואף ינשוף, כשמדובר על חשד לנהיגה בשכרות יכולים לעמוד לצידו של החשוד. עורך הדין יעשה שימוש בכל האפשרויות שביכולתו להשתמש בהן כמו הסתמכות על חוקי התעבורה וגם בדיקת נתונים שהתקבלו באותם כלי מדידה.

בחירת עורך הדין הנכון כצעד ראשון להיחלץ מהתסבוכת

כל קבלת דו"ח על עבירת תנועה היא לא נעימה, אך ישנם מצבים בהם היא יכולה להיות קריטית. כאשר לנהג ישנן לא מעט נקודות שצבר בשל עבירות תנועה, עבירה נוספת ונקודות נוספות יכולות להביא לפסילת רישיון, במיוחד כאשר הוא חשוד בעבירה חמורה כמו נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים. בחירת עורך דין תעבורה בתל אביב המתאים יכולה לעשות את ההבדל בין פסילת הרישיון לבין קבלת הזדמנות נוספת. עורך הדין צריך להיות בעל ניסיון רב בייצוג חשודים בעבירות תעבורה, כולל החמורות שבהן. חשוב שעורך הדין יעבוד בצורה יסודית, כי פעמים רבות ההבדל בין זיכוי לבין אשמה נעוץ בפרטים הקטנים. בחרו עורך דין שנותן יחס אישי לכל לקוח ומתייחס ברצינות הרבה ביותר לכל מקרה.

קבלת המגיע לכם בתאונת דרכים בעזרת עורך הדין המתאים

בניגוד למקרים אחרים של נזיקין בהם האחראי לפגיעה משלם לנפגע, כשמדובר על תאונת דרכים כל הנפגעים זכאים לפיצוי עפ"י חוק פיצוי לנפגעי תאונות דרכים, וזאת כשלא רלוונטי מי הצד האשם בתאונה. הגורם המפצה על נזקי גוף במקרה של תאונות דרכים הוא חברת הביטוח בה יש לנהג ביטוח חובה. היא האחראית גם  לכיסוי נזקי גוף של הנוסעים ברכב ושל הולך רגל אם נפגע מאותו נהג. עם זאת, הפיצוי לרכב לא מגיע במהירות ותוך התחשבות בכל הנזקים שנגרמו בעקבות התאונה. תפקידו של עו"ד תאונות דרכים היא ראשית לדאוג לאיסוף כל החומרים המהווים ראיות לנזקים שנגרמו ולקשר הסיבתי בין הנזקים למקרה התאונה ובמקרה הצורך לייצג את התובע במו"מ מול חברת הביטוח או בתביעה. לכן חשובה בחירה של עורך דין בעל ניסיון רב בהתנהלות מול חברות הביטוח במצב רגיש כמו תאונה.

עו"ד הילה שבו היא עורכת דין תעבורה בעלת ניסיון רב המייצגת לקוחות בהצלחה ובמקצועיות גם במקרים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here