תביעה לתאונת עבודה
קרדיט: freepik

אתם עובדים באותו מקום עבודה כבר שנים ארוכות ואתם ‏שמים את הכל על מנת להיות העובדים הכי מקצועיים שיש. אבל רגע אחד של חוסר תשומת לב או טעות של אחד העובדים שסביבכם, ואתם על הרצפה. ‏תאונת עבודה יכולה לשתק אתכם למשך חודשים ארוכים ואפילו שנים, ‏ולהשפיע על רמת החיים ואיכות החיים שלכם גם מבחינה בריאותית אבל גם מבחינה כלכלית. ‏בדיוק מהסיבה הזו, אתם מבינים שאין לך ברירה אחרת ואתם צריכים להגיש תביעה לתאונת עבודה, גם אל מול המעסיק וגם אל מול הביטוח הלאומי, כדי לקבל פיצוי ותשלום במקום המשכורת שאבדה. ‏הליווי המקצועי של עורך דין יובל אור יאפשר לכם להגיש תביעה לתאונת עבודה ‏בהתאם לכל הדרישות בחוק, ולקבל את הפיצוי שמגיע לכם לקבל.

‏רגע אחד לפני שאתם רצים להגיש תביעה לתאונת עבודה, חשוב להבין מהי המשמעות של התהליך ‏ואלו מסמכים אתם צריכים להגיש או למצוא לקראת ההגשה. ‏רעיון מאחורי תביעה לתאונת עבודה לספק פיצוי כספי שמאפשר לכם להתרכז בתהליך ההחלמה ולא בחיפוש אחרי עבודה חדשה, בלי שיהיה לכם חשש כלכלי. ולכן, על מנת להצליח בתביעה אתם חייבים להוכיח קשר ישיר בין התרחשותה של תאונה העבודה, ‏לבין המצב ‏הרפואי הנוכחי שלכם, וההשלכות לעתיד לבוא.

ככל ואתם סובלים – אתם צריכים לקבל עזרה

‏אם אתם מתמודדים עם ההשלכות של המצב הרפואי בעקבות ‏תאונת עבודה, ‏אז אתם חייבים לקבל ‏פיצוי כלכלי שמאפשר לכם לחיות ברמת חיים גבוהה ולטפל בעצמכם. לשם כך, אתם חייבים לעבור תהליך משפטי, על כל הקשיים והמורכבויות שלו, וחשוב להעזר בידע ובניסיון המקצועיים של עורכי דין מיומנים ‏על מנת להבטיח שאתם מטפלים במצב בצורה הכי טובה שיש. בעיקרון, יהיה נכון יותר לפנות בשלב מוקדם לעזרתו של עורך דין יובל אור, מאשר להתחיל לבנות בעצמכם את התביעה ולגלות שעשיתם טעויות אשר יקח זמן לתקן. ‏בסופו של יום, העבודה המקצועית של עורך דין אחד, היא הדרך ליצור פתרון ללקוח לטווח הארוך וזוהי בדיוק המטרה שלכם.

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי וכל מקרה לגופו יש לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בהתאם לנסיבות.

לשון המאמר מופנית ללשון זכר ונקבה כאחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here