קרדיט:canva

כאשר מחפשים עורך דין פלילי במרכז הארץ, מוצאים אלפי שמות באינטרנט וקשה מאוד להחליט למי לפנות. מי ייצג אותי בצורה הטובה ביותר וייתן לי את המענה למקרה הפרטי שלי? האם זה האדם בעל הניסיון הרב ביותר? האם מישהו שאני מכיר דרך חברים יתן לי את המענה? האם קיימת התמחות לפי מקרים או שעלי למצוא עורך דין פלילי שפשוט נראה לי שיבין את המקרה שלי?

עורך דין צריך להיות בעל ניסיון רב בייצוג של חשודים ונאשמים בתיקים פליליים, הוא צריך לדעת ללוות אתכם משלב החקירות והמעצרים ועד לניהול מלא של ההליך העיקרי שלכם, לרבות ייצוג בשלב הערעור.

עבירות סמים

עבירות סמים נחשבות מהחמורות שבספר החוקים ואף על פי כן, נדמה שבשנים האחרונות האשמה בהן חוצה מגזרים. עבירות אלו הן רבות ומגוונות, וכל מקרה הוא שונה ולגופו. לכן אם מצאתם את עצמכם מסתבכים בעבירות סמים רצוי למצוא עורך דין סמים המתמחה בתחום, שכן הוא מכיר את כל הצורות השונות שיש להתנהל מול הרשויות.

עבירות הסמים עשויות להיות עבירות של סחר, החזקה, גידול ושימוש. אין דרך אחת נכונה לכולם לפעול מול הרשויות שכן כל מקרה הוא חריג לגופו ויש לעבוד בצורה פרטנית ולגבש אסטרטגיה יחד עם עורך הדין המתמחה בתחום כיצד נכון לפעול מול הרשויות.

מקרים של מעצר

אם נעצרתם בשל עבירות סמים, באמצעות עורך דין מנוסה תוכלו למצוא דרך במקרים רבים להקל על תנאי המעצר ואף להשתחרר. מעצר ימים הוא מעצר שנועד לצרכי חקירה כאשר מושא המעצר הינו מי שיש נגדו חשד סביר כי ביצע את העבירה, או לחילופין אם קיים חשד ששחרורו עלול לשבש את ההליך, או אם הוא מהווה סכנה לציבור.

שחרור ממעצר הוא הליך אפשרי גם במקרה של עבירות סמים, יש להיוועץ בעורך דין מיד לאחר המעצר ולדאוג שילווה אתכם לאורך כל התהליך וילחם למענכם, ישמור על זכויותיכם מול המערכת וידאג שתקבלו את התנאים הראויים לכם ויעזור לכם להשתחרר בהקדם האפשרי המותר לפי החוק.

עו"ד שקמה אדרי תשמח לסייע לכם בתהליך מול רשויות החוק ותעזור לכם לקבל את התנאים המגיעים לכם, תשמור על זכויותיכם ותהיה הגב שלכם בהליך קשה זה. לקבלת ייעוץ משפטי חייגו 054-5238646

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here