קרדיט Canva

כשנוהגים ומקבלים דוחות שונים על עבירות תעבורה יש לכל נהג כמה אפשרויות שבהן הוא יכול לבחור כיצד להגיב וזה ישליך על גורלו בנושא זה. כשמחליטים לשלם קנס למרות שלא ביצעתם את העבירה זה מוכיח בדרך כלל שאתם פשוט מודים בכך וקשה מאוד להחזיר את הגלגל לאחור ולהוכיח אחרת, אלא אם כן יהיו הוכחות חותכות ותרצו להילחם על כך בבית המשפט אפילו עד הערכאה העליונה. קל יותר ופשוט לטפל בדוחות כאלה כבר בהתחלה כשאתם מקבלים אותם באמצעות פנייה לשירותי עורך דין דיני תעבורה, ואז להתחיל להוכיח שלא אתם נהגתם או שלא הייתם שם או שמה שטוענים כנגדכם מופרך לחלוטין. זה אמנם דורש הליך ממושך של עמידה על שלכם מול התביעה ובית המשפט אבל זה יכול לפעול לטובתכם אם תצליחו להוכיח שהדוח ניתן לכם שלא בצדק. עו"ד אלי אנושי מכיר מקרים רבים כאלה שבהם אפשר היה לעשות זאת ולכן הוא מאמין שזה אפשרי בנסיבות המתאימות.

נהיגה במהלך שלילה – מה שצריך לדעת

נהיגה בשלילה נחשבת לעבירה חמורה בעיני בית המשפט משני נימוקים – ראשית, ישנם 3 גופים אשר יכולים לשלול לאדם את רישיון הנהיגה שלו: המשטרה, מכון הרישוי ובית המשפט, ונהיגה בשלילה היא הלכה למעשה זלזול ואף ביזוי החלטת גופים אלו בכל הנוגע לפסילת רישיון הנהיגה של נהג זה או אחר. שנית, אותם גופים שללו לאותו נהג את הרישיון מסיבה מסוימת, בין אם בעקבות עבירת תנועה חמורה, נהיגה בשכרות או אפילו החמרה במצבו הרפואי, לא רק בתור עונש אלא על מנת להגן על ציבור הנהגים והולכי הרגל מפני אותו נהג ששיקול דעתו איננו תקין בכביש והוא אף מהווה סיכון. עם זאת, אין זה אומר שלא ניתן לערער על ההאשמות עם עורך הדין הנכון שיוכל להוכיח שההודעה על שלילת הרישיון מעולם לא הגיעה לידי הנהג ונימוקים נוספים.

טיפול בעבירות תעבורה בזמן

ככל שצוברים יותר עבירות תעבורה ונקודות תעבורה בהתאם ולא מטפלים בהם בזמן נכנסים ללולאה של ביורוקרטיה שיכולה להיתקל באין ספור אי הבנות. זה יכול להיות דוח שלא הגיע ושעבר הזמן לשלם אותו ואז תיחשבו כמי שהורשעתם בעבירה. גם תצברו נקודות במקרים כאלה וגם תתחילו לצבור ריבית על הקנס שלא שולם ולקבל התראות ממשרד הרישוי והקנסות יתפחו מאוד. במקרים כאלה רצוי לא לטפל לבד בסבך שנוצר בגלל הזנחה כזאת ולפנות לייעוץ משפטי וטיפול מקצועי של עורך דין תעבורה. עוה"ד ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי מכיר מקרים רבים שצריך היה לטפל בהם בצורה כזאת על מנת לשחרר את הפקעת שנוצרה ולחלץ את הנהג מסבך הדוחות. לכן, חשוב לפנות בזמן ולטפל בכך בהקדם. לקבלת מידע נוסף מאת עו"ד אנושי חייגו 050-5738228

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here