עורך דין גירושין בראשון לציון
קרדיט: freepik

בתוך התחום המשפטי הרחב של דיני המשפחה יש את תחום הגירושין. כשיש זוג שמחליט שהגיע הזמן "לפרק את החבילה", כנראה שאין ברירה אחרת והגיע הזמן  להתגרש ולפרק את התא המשפחתי שהקימו במשך שנים רבות. כמובן שהמצב הזה מביא איתו את הדרישה לטפל במספר עניינים הקשורים לרכוש המשותף שנצבר במהלך חיי הנישואין, או בכל הנוגע לילדים המשותפים של בני הזוג, למשל הסדרי ראייה או תשלומי דמי מזונות. כדי לסדר את העניינים המשפטיים הקשורים לגירושין, מומלץ מאוד לפנות לעורכת דין גירושין ברמת גן מקצועית אשר תוכל לסייע לי בכל הדברים שיש לטפל בהם במצב כזה.

מי הוא עורך דין משפחה ובמה הוא יכול לעזור?

בחיינו ישנם נושאים רבים שמאוד רגישים ולפעמים בעת משבר אנחנו צריכים לטפל בהם מבחינה משפטית. ענף דיני המשפחה במשפט הוא זה שבדרך כלל יכלול בתוכו את כל תחומי החיים האלו. בין היתר דיני המשפחה כוללים את כל הקשור לנישואין וגירושין, צוואות וירושות ונושאים רבים אחרים. על מנת לשמור על האינטרסים שלכם, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של עו"ד דיני משפחה ותיק ומנוסה אשר כבר עזר לאנשים אחרים בענייניהם המשפטיים המשפחתיים. כמובן שאין צורך להוסיף ולפרט לגבי החשיבות של הדיסקרטיות של אותו אדם אשר יהיה איש אמונכם וילחם בעבורכם על זכויותיכם.

מי יכול לעזור לי בכל הנוגע למזונות בהליך הגירושין

אם אני מתגרש כדאי לי לשכור עורך דין לענייני מזונות שיוכל לעזור לי לוודא שאקבל תשלומי מזונות או אשלם מזונות בסכום סביר. עניין המזונות הוא כמובן רגיש מכיוון שמדובר בכסף שעובר בין בני הזוג לאחר הפרידה. תשלום המזונות נקבע לפי מספר פרמטרים כמו כושר ההשתכרות והנכסים הקיימים של בני הזוג וכן חלוקת הזמנים עם הילדים. כמובן שבן הזוג שהילדים נמצאים אצלו יותר יהיה זה שישלמו לו. במדינת ישראל זו בדרך כלל האם. לכן במקרה ויש חוסר הסכמה או הרגשה של חוסר צדק בכל הקשור לתשלום המזונות, מומלץ להסתייע בעורך דין. משרד עורכי דין שדה אוחיון ושות' בעל ניסיון עשיר ומגוון בכל הנוגע לייצוג צדדים בדיני המשפחה בערכאות השונות. ברבות השנים נלחמנו בעבור לקוחותינו במקרים מורכבים וקשים והצלחנו להגן באופן מקסימלי על האינטרסים המשפחתיים, הכלכליים והתדמיתיים שלהם.

לייעוץ ראשוני – צרו עמנו קשר 072-3952008

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here