6
credit- canva

כאשר בוצע פשע, לאחר החקירה המשטרתית מוגשות מסקנות אל הפרקליטות והיא בוחרת האם להעמיד לדין את החשודים בביצוע הפשע, או לחילופין לסגור את התיק. כאשר הפרקליטות בוחרת להביא את החשוד בביצוע העבירה לדין, ישנם מקרים בהם היא מבקשת מבית המשפט בגין עילות כאלה ואחרות להשאיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים. משמעות הליך מעצר עד תום ההליכים הנאשם היא שהנאשם יימצא במאסר מרגע הגשת כתב האישום ועד להכרעת הדין בעניינו. מדובר בסיטואציה מורכבת, ולכן בתי המשפט מאשרים את הליך זה רק אם הנאשם עומד בכמה קריטריונים – אם קיים חשש לשיבוש הליכי משפט, אם קיים חשש שהחשוד יברח ויתחמק מהליכי שפיטה ומריצוי מאסרו לאחר גזר הדין, אם העונש על העבירה שביצע הוא מוות או מאסר עולם, ואם הוא מהווה סיכון על עצמו, סביבתו והציבור.

לערער ולחתור לחלופה

על אף שישנם מצבים מוגדרים בהם ניתן לאשר מעצר עד תום ההליכים לנאשם בעבירה פלילית העומד לדין, בהתאם גם ניתן לערער על ההחלטה ולבקש מבית הדין חלופת מעצר. כאשר הנסיבות השתנו או מתגלים פרטים חדשים אשר משנים את הסיטואציה, ניתן להגיש ערר, הן לבית המשפט המחוזי והן לבית המשפט העליון. כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה חלופות המעצר התפתחו אף הן ופעמים רבות בית המשפט מאשר לנאשמים לשהות במעצר בית ולענוד אזיק אלקטרוני על מנת לאכוף אותו.

לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין מומלץ

בין אם ביצעתם עבירה פלילית ובין אם אתם חפים מפשע, פניה אל עורך דין פלילי מומלץ תוכל לסייע לכם למצות את זכויותיכם ולהביא לתוצאות הטובות ביותר בעבורכם, זיכוי או הקלה משמעותית בעונש. עורך דין פלילי אשר בקיא בסדר הדין הפלילי והוא בעל ניסיון רב, יוכל לבנות בעבורכם אסטרטגיה משפטית יציבה ומוצלחת, כמו גם להגיש ערעור במידת הצורך. עורך הדין איתן סבג הוא עורך דין מומחה לסדר הדין הפלילי, אשר העניק ייעוץ משפטי וייצג מאות לקוחות בהליכים השונים, והצליח להשיג בעבורם את התוצאות הטובות ביותר. אם גם אתם מצאתם את עצמכם נחקרים בחקירה משטרתית תחת אזהרה ואתם זקוקים לייצוג והכוונה על מנת להימנע מביצוע טעויות שעלולות לעלות בחופש שלכם, פנו אל משרד עורכי הדין איתן סבג. צוות המשרד, דוגל בזמינות גבוה ללקוחותיו, כמו גם עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, וישמח לסייע לכם. לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני חייגו למספר 0506846840 ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here