עורך דין לדיני עבודה
yuvalor-law.com

תחום הנזיקין הוא תחום משפטי שנחשב למורכב במיוחד ואשר מתעסק בקשת רחבה של נזקי הגוף – תאונות דרכים, תאונות אישיות, תאונות עבודה, מימוש זכויות רפואיות מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח ועוד, כמו כן מדובר בתחום מורכב אשר מצריך ניסיון והתמחות יחודית בעקבות כמה גורמים. לדוגמה, קביעת סכום הפיצויים בעקבות הנזק שנגרם כאשר אין צפי לנזק העתידי היא משימה מורכבת. האם הנזק ישפיע במשך שנים רבות לאחר התקרית, או לחילופין מדובר בחודשי נזק בודדים? כמה יעלו הטיפולים הרפואיים בעקבות הנזק? כמה אנחנו עתידים להפסיד כתוצאה מהמצב הקיים? ולכן החישובים נערכים על בסיס הכללים המגדירים איך מוערך הנזק העתידי ומהי הדרך לפיה צריך לחשב את הפיצויים המגיעים לנפגשים כתוצאה ממנו.

בתי המשפט פועלים על פי עקרון השבת המצב לקדמותו של הנפגע, ועל פיו יותר קל להם לקבוע מה לקבוע וכיצד. במרבית התביעות בם זכו הנפגעים בפיצוי גדול, הנזק שנגרם להם היה משמעותי יותר וכך נגזר סכום הפיצוי יחד עם נתונים נוספים של גיל הנפגע ועוד. עורך דין נזקי גוף מגיש את התביעה ובהמשך מבצע חישוב של הנזק על בסיס ובין היתר על בסיס נתוני התובע, וכן עורך הדין יכול לסייע לתהליך של תיעוד כל פיסת מידע, , נתונים, מסמכים רפואיים וקבלות- שיכולים להכריע את הכף ולעזור לתובעים לדייק בהסברים על נסיבות האירוע ועל השלכות הנזק שנגרם בעקבותיו.

לקבל את הפיצוי שמגיע לכם – תאונות דרכים

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים סלל מסלול ייחודי שמטרתו להקל על הנפגעים ועל בני משפחתם. לפי החוק, בתאונת דרכים חל עקרון האחריות המוחלטת- כלומר שכל נפגע זכאי לפיצוי במידה והוא מבוטח בביטוח חובה, או כשיש עילה לתבוע את קרנית, ללא קשר לאשמה שלו בתאונה. כך שגם מי שקרתה התאונה באשמתו זכאי לפיצוי במידה ואין הוא נמצא בחריגים הקבועים בחוק. ברוב המקרים למעט מהמוחרגים בחוק, חברת הביטוח תשלם את הפיצויים, והשאלה תהיה מה הוא גובה הנזק והפיצוי שישולם.

בדיוק לשם כך יש צורך לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני תאונות דרכים שיעזור למבוטח לקבל את הפיצוי הכספי המקסימלי אשר מגיע לו לקבל מחברת הביטוח בזכות ולא בחסד!!

לפנות אל עורך דין מומחה בתחום – דיני עבודה

עורך דין לדיני עבודה הוא עורך דין המתמחה במתן ייעוץ וייצוג מקצועי בכל הנוגע לזכויות ולחובות של המעסיק וגם של העובד, בפיטורין, בחוזי עבודה, וכדומה. במדינת ישראל ישנם חוקים בספר החוקים הקובעים את זכויותיהם וחובותיהם של עובדים שכירים ומעסיקים, וכאשר הם מופרים חשוב לפנות אל עורך דין מומחה בתחום על מנת לקבל ייעוץ מקצועי, ליווי וייצוג בבית הדין לעבודה במידת הצורך. בין אם פוטרתם שלא כדין, לא קיבלתם את הזכויות הסוציאליות שמגיעות לכם כחוק או אפילו שכרכם הולן, דעו שיש לכם אל מי לפנות.  עו"ד יובל אור הוא עורך דין המתמחה בדיני עבודה, תאונות דרכים נזקי גוף ותאונות עבודה אשר נותן מענה כוללני בתחומים אלו וישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם ליווי, ייעוץ וייצוג מקצועי. לפרטים נוספים ויעוץ ללא התחייבות חייגו למספר 052-3030007.

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי וכל מקרה לגופו יש לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בהתאם לנסיבות.

לשון המאמר מופנית ללשון זכר ונקבה כאחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here