עורך דין לענייני שכנים
קרדיט Canva

מלחמות ירושה נפוצות בשנים האחרונות בישראל ככל שהופכים להיות מודעים יותר לזכויות של יורשים ולכך שחוק הירושה בישראל שונה ממה שחשבו. לפעמים קרוה שנוצר עוול למישהו כתוצאה מכך שהוא מודר מירושה או כאשר לא מגלים לו על זכאותו ועל מלוא הנכסים שמגיעים לו בתוקף היותו יורש. יש לא מעט סיפורים על כך שחלקם מגיעים לתקשורת כשהם הופכים לסיפור קרב עסיסי מרוב מטען רגשות קשים, ולכן מומלץ לנטרל את כל זה מראש. אם יש לכם סיבה להוריש את הנכסים שלכם אחרת ממה שקובע חוק הירושה ואם יש לכם קייס אמיתי להילחם על מה שמגיע לכם כיורשים בעצמכם, שירותיו הטובים של עו"ד לענייני ירושה הם בדיוק מה שאתם צריכים על מנת לטפל בכך נכון. רצוי מאוד לדעת שזה לא דבר של מה בכך לערוך צוואה חוקית וקבילה בבית המשפט ויש יותר מדי טעויות שאפשר לעשות, וזה יכול לפעול לרעתכם אם אתם מורישי העיזבון או אם אתם היורשים שקופחו. משרד עו"ד איתמר ארנסט עובד למענכם ולמען האינטרסים שלכם למיצוי הזכויות שלכם.

מה חשוב לדעת על צוואות בישראל?

המורכבות של צוואות בישראל נובעת מכך שיש לא פעם אי הבנה לגבי ההבדלים בין חוקי ירושה בטלוויזיה או במדינות אחרות לבין מה שתקף בישראל. עוד מורכבות נובעת מכך שישראלים רוכשים את הנכסים שלהם ברחבי העולם ולא תמיד יודעים לפי איזה חוקים יש להוריש. אם תפנו להתייעצות עם עו"ד צוואות תוכלו לדעת גם בדיוק למי לפנות ואיזו צוואה לערוך ומה עשוי להיות תקף היכן.

כל הנושאים הרגישים של החיים במשרד אחד

עורך דין שמטפל בנושאים הכי רגישים של החיים שלכם הוא איש שראוי לתת בו אמון ולשתף אותו בכל התלבטות שיש לכם. הוא עורך עבורכם את הצוואות המסמך הרגיש ביותר עבורכם המקפל בתוכו את התקוות והרגשות הכמוסים ביותר כלפי בני משפחתיכם, הוא מלווה אתכם ברגעים קשים שבהם אתם צריכים לדאוג לעצמכם או ליקיריכם כאשר אינכם מסוגלים לעשות זאת בעצמכם. יש מצבים שאתם צריכים לצפות מראש, ולכן הוא משמש לכם עורך דין לענייני אפוטרופסות או עורך דין ייפוי כוח מתמשך במקרים שבהם אתם לא רוצים שבית המשפט ימנה אדם שאינו לטעמכם ושאתם לא סומכים עליו. הוא גם זה שמלווה אתכם כאשר אתם רוצים לערוך הסכם לקראת התחלת זוגיות רשמית שלכם או להתחתן. במקרה כזה אתם צריכים עורכי דין להסכם ממון שיערכו הסכם שישמור על הזכויות שלכם ועל האינטרסים שלכם למקרה של פרידה וכדי שתנהלו את הזוגיות שלכם ללא דאגות. משרד עו"ד איתמר ארנסט הוא משרד בוטיק ייחודי שמטפל בכל הנושאים האלה למענכם בדיסקרטיות ותוך שמירה על הזכויות שלכם עד תום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here