עורך דין לענייני משפחה תל אביב
קרדיט: Canva

קניית דירה היא אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר בחיים של כל אחד ואחת כמעט. הכלל הנ"ל נכון כשרוכשים דירה מקבלן וגם כשמדובר על דירה יד2, גם כשמדובר על דירה למגורים וגם כשהמטרה של הרכישה היא השקעה. כל טעות עלולה לעלות לכם ביוקר, וכדי להימנע מכך מומלץ בחום לפנות אל עו"ד נדלן מיומן.

בדיקות מקדמיות קריטיות שמבצע עו"ד נדלן

עורך דין מומחה לנדל"ן ולמקרקעין מבצע עבורכם בדיקות מקדמיות קריטיות, כאלה שאין טעם בכלל להיכנס למשא ומתן על רכישת דירה לפני שהן מושלמות. בדיקה חיונית אחת היא של הנכס עצמו, ובפרט כשזהו בית שכבר נבנה. כך למשל חשוב לוודא שאין חריגות בנייה, מפני שעם השלמת הרכישה אתם תהיו אחראים עליהן גם אם הן בוצעו לפני שהפכתם לבעלי הנכס.

בדיקה הכרחית שניה היא של המוכרים. מן הסתם לא תרצו לשלם סכום כסף גבוה, אפילו "רק" כמקדמה, למי שהזכויות על הדירה כלל לא שייכות לו. עוד בדיקה שמבצע עורך הדין עבורכם היא בטאבו, כדי לוודא מה כולל הנכס. למשל, האם החנייה היא באמת שלכם או לא.

בדיקה מדוקדקת של חוזה המכר

מהות השירות של עורך דין מומחה לנדלן, שבמקרים רבים מוגדר גם בתור עורך דין חוזים מקרקעין, היא שקט נפשי. מניעת הנזקים לא מסתכמת כמובן בבדיקות המקדמיות החשובות, אלא כוללת גם את הטיפול בחוזה המכר. עו"ד נדלן עורך עבורכם חוזה שמספק הגנה מלאה על כל האינטרסים שלכם, או לחילופין בוחן את החוזה שהוצע לכם (ובפרט ע"י קבלן, כשהקנייה היא של דירה חדשה) כדי להבטיח שאין בו מוקשים. בנוסף, עורך הדין יוודא שנרשמה על שמכם הערת אזהרה בטאבו (מנגנון הגנה חיוני).

תועלות נוספות

עורך דין חוזים מקרקעין עם ניסיון רלוונטי יסייע לכם גם בהיבטים נוספים הקשורים ברכישת דירה, ובהם המיסוי (כדי שתשלמו רק את מה שבאמת חובה) והמשכנתא. בדרך זו מובטחת לכם עסקה משתלמת במיוחד וכאמור גם ראש שקט. עו"ד שניר חזוט הוא מומחה למקרקעין ובעל ניסיון רב בליווי רוכשי דירות מכל הסוגים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here