קרדיט Canva

החלטת הממשלה להקל על קבלנים ויזמים לקבל הטבות הודות לחידוש בניינים בכמה מסלולים הולידה את תופעת מיזמי תמ"א 38 ברחבי הארץ. במסגרת זו מוצע לדיירים של בניין ישן, קבלה של דירות חדשות ומוגדלות, תוך הוספת חניות ומחסנים בתמורה לתוספת דירות שיימכרו על ידי הקבלן. לתוכנית זאת שנועדה להיטיב עם הדיירים ויחד עם זאת להגדיל את הסיכוי לעמידת הבניין בתקני רעידות אדמה ולתת לדיירים שקט בדמות ממ"ד שיבנה בדירה החדשה, ישנם מספר מסלולים שרק אחד מהם מאפשר הריסה ובניית הבניין כבניין חדש , פינוי הדיירים לדירות שכורות לתקופת הבניה הריסת המבנה הישן ובניית בניין רב קומות בו יקבלו בעלי הזכויות דירה חדשה ונוצצת.. כמובן שכל פרויקט כזה מלווה על ידי עורך דין שאמון על ייצוג דיירים בפינוי בינוי, הבטחת זכויותיהם, אשר לאור מורכבות והזמן הרב שאורך בדרך כלל פרויקט מסוג זה, הינן קריטיות לכל אחד מהדיירים. עו"ד טל לונדון מספק ללקוחותיו מעטפת ייצוג רחבה ומקיפה אשר נועדה להבטחת זכויות והקטנת סיכונים למינימום האפשרי.

מה עושה למענכם עורך הדין?

פרויקטים רבים של פינוי בינוי מבוצעים  במרכז הארץ במקומות שבהם סיכויי הקבלן להשיא רווחים נאים גדולים יותר עקב מחירי הדירות הנוכחיים באזור זה. לנוכח מקרים רבים מדי של קריסת חברות בנייה באמצע בינוי פרויקט פינוי בינוי נשאלת השאלה למה לא בדקו את ההיתכנות של הפרויקט לנוכח מצב החברה. במקרים אחרים יכול להיות שהקבלנים כלל לא יכלו להתמודד עם פרויקט בהיקף כזה משום שתנאי הרישיון שלהם לא אפשרו זאת ולכן גם לא יכלו לעשות את זה כלל. מרגע שפונים אליכם יזמים, או מרגע שבו אתם מחליטים לחפש יזם וקבלן על מנת להוציא לפועל את הפרויקט שלכם, רצוי למצוא עורך דין פינוי בינוי תל אביב שמתמצא היטב בחוקי תמ"א  ופינוי בינוי 38 ומתמחה בחוזים עם קבלנים ויזמים, על מנת להבטיח ביצוע הפרויקט עד לקבלת המפתח לדירה החדשה.

חשוב לוודא שאתם לא נופלים קרבן לנוכלים

קניית דירה או נכס מחייבת בדיקת נאותות בדיוק כמו פרויקט פינוי בינוי, משום שגם כאן חשוב לוודא פרטים רבים. חשוב לוודא שבעלי הדירה שמוכרים לכם אותה הם באמת הבעלים, שלא מסתירים מכם פרטים שונים בנוגע למצב הנכס או עתיד הבניין ושאתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים. עורך דין קניית דירה תל אביב יוודא שאתם עושים את הצעד הנכון עם המוכרים וקונים דירה שהיא שלכם עם כל המידע המלא עליה. עו"ד טל לונדון מטפל באינטרסים של לקוחותיו בתחום הנדל"ן בהצלחה מלאה בכל המקרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here