קרדיט Canva

כדי שכסף לא יהרוס את מערכת היחסים רצוי לטפל בו כבר בהתחלה, כשנכנסים למערכת יחסים מחייבת ומחליטים לנהל משק בית משותף. מרגע שמבינים מהי עמדתו של כל אחד אפשר בקלות רבה יותר להתנהל ללא מתיחויות ואי ודאות. הסכם ממון הוא הדרך הטובה ביותר שמוצאים היום על מנת לנסח את ההסכמות בענייני רכוש וכספים, אבל לא רק זה. יש נושאים רבים ששייכים למתחם החיים המשותפים שכדאי ללבן ולהסכים עליהם מראש, וזה כולל אפילו שאלות בנוגע למקום מגורים וחינוך ילדים. זהו הסכם חיים משותפים למעשה, ואפשר לעשות אותו בכל שלב בחיי הזוג אבל תמיד רצוי שיהיה בהתחלה. ככל שמסינים טוב יותר מהי התפיסה שלכם בנושאים כאלה, אפשר לנסח אותם מדויק יותר. את ההסכם עורכים וחותמים אצל עו"ד הסכם ממון מנוסה שמתמחה בכך ויודע לתת לכם את המידע שנדרש כדי להבין איך מנסחים הסכם אפקטיבי והוגן. אם תפנו למומחי מרכז תכנית לחיים תקבלו יותר מידע וגם הצעות מחיר לעריכת הסכם כזה בהתאם לנתונים שלכם.

לחשוב על העתיד כבר בהווה

היום הכל תקין, לפחות לכאורה, משום שאף אחד אינו יודע באמת מה צופן העתיד. לכן, על כל מקרה שבו אתם עלולים להיתקל באירוע שייטול מכם את היכולת שלכם לחיות ולהחליט כרצונכם כפי שהתרגלתם לעשות, חשבו על העתיד הזה ומה אתם רוצים שיקרה בו. חשוב להחליט מי ינהל את המקרה הרפואי שלכם אם זאת הבעיה, מי ינהל את העסק ויקבל שם החלטות במקומכם, מי ינהל את הפיננסים שלכם לטובתכם ומי באמת רוצה לעזור לכם ללא ניצול לרעה של מצבכם. אלה שאלות רבות שעליכם לשאול את עצמכם כשאתם בוחרים מיופה כוח שינהל לכם את החיים כשתאבדו את הצלילות או היכולת גם זמנית וגם באופן קבוע. עורך דין לייפוי כוח מתמשך יעזור לכם לערוך את ייפוי הכוח ולטפל בכל האישורים שלו כדי שתוכלו להיות רגועים מבחינה זאת.

עורכי דין שאפשר לסמוך עליהם

למשימה הרגישה של טיפול בנושאים דיסקרטיים ואישיים מאוד כאלה בחרו עורך דין שאתם יכולים לסמוך עליו והוא מדבר בשפה שאתם מבינים ומסכימים לה. כימיה טובה עם עורך דין כזה מחייבת לא פחות מהבנה וניסיון בתחום המשפטי שבו אתם זקוקים לשירותיו. התייעצו עם מומחים בתחום של עריכת הסכמי ממון או ייפוי כוח מתמשך של המרכז תכנית לחיים, וקבלו מהם את כל המידע שנדרש לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here