credit: canva

עורך דין לענייני מקרקעין

אחד התחומים המדוברים ביותר, אשר נמצא בכותרות התקשורת והמדיה מידי יום ביומו, אך לרוב איננו יודעים את קישורו לתחום והתחום הענק שהוא כולל. מקרקעין מוגדר בחוק כ: "קרקע, כל הבנוי והנטוע עליה וכל דבר המחובר אליה: חיבור של קבע או חיבור זמני". כעת חישבו על כמות הכתבות שראיתם לאחרונה וקשורות בנושא זה. זאת ועוד, בוודאי נתקלתם במודעות הקוראות להגשמת החלום וקוראות לכם לרכוש נחלות במושבים. ובכן, תוכלו להגשים את החלום אך שימו לב שכדאי ואף קריטי לכם לשכור עורך דין נחלות במושבים. עורך דין כזה לכם לעזר שאינו יסולא בפז בתהליך חתימת החוזה והרכישה כך שידיכם יהיו מלאות, התהליך יהיה קל ומהיר בהרבה וללא תקלות.

עורך דין לענייני ירושה

ירושה הוא תחום עריכת הדין שהינו בין אם לא הנפיץ ביותר בתחום עריכת הדין. הרבה אמוציות ורגש מופעלים בתהליך זה. אין ספק שהמילה שחוזרת ונשמעת במשרד כשמגיעים לקוחות בתחום זה – "לא פייר". רבות מהפעמים למשל אדם שסעד את הוריו מגלה לאחר מותם כי כמעט ואינו כללו אותו בצוואה. משפט ידוע אומר כי עלייך להתייחס להוריך בכל ימי חייהם. שכן, גם אם תסעדם לקראת מותם, הם אינן בקו הבריאות כדי לשנות את צוואתם ולא יעזור כאן חכם כבעל ניסיון. לכן, אין זה נגדיר למצוא הגשה להתנגדות לצו ירושה. בית המשפט מלא בתובעים אשר מרגישים מקופחים ומעוניינים לקבל מבית המשפט את הסעד המגיע להם.

עורך דין לענייני משפחה

אם בפסקה הקודמת עסקנו בענייני ירושה. הרי לכם נושא שבו בתי המשפט מלאים. בישראל, שיעור המתגרשים גדל ועולה, בני הזוג מגלים חילוקי דעות מהותיים ביניהם ומחליטים להיפרד אך בזאת רק מתחילה הדרך שכן חילוקי הדעות ממשיכים ללוות אותם גם לאחר הגירושים והפעם, כיוון שהינם גרושים, חילוקי הדעות עוברים לזירה אחרת – בתי המשפט. בחיפה מתגרשים מידי שנה כ-360 זוגות והיא נמצאת במיקום טוב באמצע בין הערים בישראל במספר המתגרשים. כדאי אם כך באם אתם שייכים לצד הצפוני במדינה ומתכוונים להתגרש,  לדעת מי העורך דין לענייני משפחה בחיפה.

אם כך, עורך דין אשר מתמחה בכל התחומים האלו הינו בעל ידע עמוק ומקיף אשר רכש וממשיך להתפתח לאורך השנים, כמו גם איש ישר, אמין ומקצועי. עורך דין כזה הינו עו"ד ירון גרוס – עו"ד מומחה בענייני משפחה, ירושה ומשקים חקלאיים

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here