עסקת קומבינציה
Credit: Pixabay.com

לא מעט אנשים אשר נחקרים בביצוע עבירה כלשהי או שהם היו עדים לה, מוצאים את עצמם במצב שבו הם צריכים לשהות במעצר למשך 24 שעות או במעצר עד תום ההליכים וכן מחכים שתתקבל החלטה לגבי סיום המעצר או מאידך להמשך המעצר. ישנם מקרים שבהם ניתן לשחרר עצור בתנאים מגבילים, כלומר: ניתן לשחרר אותו לעצר בית כאשר עליו להתייצב בפני שופט או בפני הארכת מעצר וזאת לצורכי חקירה. בכדי להשתחרר בתנאים כאלה ואחרים ממעצר, יש צורך לבחרו עורך דין שחרור ממעצר מקצועי ומנוסה בתחום אשר יסייע לכם.

מדוע יש צורך בעורך דין פלילי לצורך שחרור ממעצר?

עורך דין שחרור ממעצר הוא למעשה עורך דין פלילי. כאשר מדובר על חקירה משטרתית של חשוד בעבירה כלשהי או של עד לעבירה כלשהי, כאשר הם מצויים במעצר, הרי שחשוב מאוד שהם יפנו לעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה וזאת בכדי לנהל בצורה נכונה את ההתנהלות של העצור. הסטטוס של החשוד בעבירה כאשר הוא עצור יכול להשתנות בצורה מהירה מחשוד בביצוע העבירה לכזה שמוגש נגדו כתב אישום ועל כן, אין ספק שחשוב מאוד לבחור בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה אשר מכיר היטב את כל הנושא של ייצוג חשודים בעבירה במעצר ויכול לסייע להם להמיר את המעצר במעצר בית או לחילופין להגיע למצב שהם משוחררים בגין אי ביצוע העבירה או בשל העובדה שאין ראיות נגדם. כך או כך, אין .ספק שיש לבחור את עורך הדין בקפידה. בין אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי עבור מחיקת רישום פלילי ובין אם אתם זקוקים לשירותיו עבור ייצוג בהליך משפטי או בייצוג במעצר, חשוב שתבחרו אותו בצורה נכונה.

כיצד תבחרו עורך דין פלילי?

אם אתם תוהים כיצד בוחרים עורך דין פלילי, הרי שישנם כמה פרמטרים שכדאי לכם לבדוק. ראשית כל, חשוב מאוד לוודא כי מדובר על עורך דין מנוסה ומקצועי בתחום זה, יש לוודא כי יש לו מוניטין בתחום וכן המלצות של לקוחות רבים על שירותיו. כדאי לקרוא באינטרנט אודות השירותים שמציע עורך הדין וכן, כמה שנים הוא עוסק בתחום. האם הוא עובד במשרד גדול או שמא מדובר על משרד בוטיק ועוד. המטרה היא בסופו של דבר לבחור את עורך הדין שיסייע לכם באופן מקסימלי.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי עבור שחרור ממעצר, כדאי שתבחרו בטוב ביותר בתחום: עורך דין פלילי אלון שליכטר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here