קרדיט - canva

כל עורך דין יאמר לכם את המובן מאליו, שהדרך לגירושין מהירים ויעילים שאינם מתפשרים על הזכויות שלכם ומה שמגיע לכם יכולה להיות קלה יותר משחושבים, אם רק מוכנים להידברות. המדינה מחייבת היום זוגות מתגרשים לפנות קודם לגישור כדי לנסות להגיע לגירושין בהסכמה על מנת למנוע את התארכות ההליכים בבית המשפט לענייני משפחה או ברבנות, ולכן מומלץ בכל זאת לעשות את המאמץ ולהיעזר בכך. אם שוכרים עו"ד משפחה שגם דוגל בגישור כזה כדי למנוע מאבקים מיותרים שמכבידים גם כך על המצבים הטעונים רגשית יש לכם יותר סיכוי להגיע לגירושין נכונים יותר. זה אמור להיות גם אינטרס של כל מי שיש לו ילדים על מנת למנוע מצבים קשים ולכן עורך דין עידו טירם מציע ללקוחות שלו לנסות לגשר ולהסכים יחד על הגירושין ככל האפשר, כדי שיוכלו להתחיל בשלב הבא של חייהם מוקדם יותר.

מה קורה כאשר הגישור נכשל?

ההליכים בבית המשפט או ברבנות תלויים בהצלחה של הליך הגישור וכאשר הוא נכשל מתחילים לנסות להגיע לגירושין שבהם כל אחד מנסה לקבל יותר וזה מה שגורם למתחים ולקשיים רגשיים. במקרים כאלה רצוי שייצג אתכם עורך דין גירושין בירושלים שיודע להילחם על זכויותיכם גם לאחר כישלון הגישור על מנת שתוכלו לעמוד על שלכם כאשר זה אפשרי. כאשר אתם עושים תיאום ציפיות בתחילת הייצוג אתם מקבלים תמונה שלמה של מה שעומד לפניכם ולמה חשוב לדעת על כל שלב מה צפוי בו כדי להתכונן אליו וכך לתכנן נכון את הגירושין. זה תפקידו של עורך דין טוב שמכין את הלקוחות שלו ועוזר להם להגיע למצב הטוב ביותר האפשרי מבחינתם, בהתאם לתנאים.

ללוות את המשפחה בכל שלב

אם יש משהו שלא יודעים על תפקידו של עורך דין משפחה בירושלים זה שהוא מלווה משפחות ולקוחות לא רק במקרים של גירושין אלא גם במצבים שונים אחרים, כאשר מדובר גם בענייני משמורת, עניינים דיסקרטיים ורגישים יותר כמו מינוי אפוטרופוס ומתן ייפוי כוח מתמשך, ענייני ירושות וצוואות וכל מצב שבו הסוגיות הרגישות והאינטימיות ביותר יכולות להגיע לערכאות, גם בעל כורחכם. ייצוג נאות ונאמן של עורך דין כזה הוא ייצוג שנמשך שנים רבות משום שהוא מלווה את המשפחה ומכיר היטב את כל הדינמיקה הפנימית וכך יוכל לייעץ ולייצג אותה בכל עניין. כך שאם אתם צריכים עורך דין דיסקרטי, אמין ואחראי שאכפת לו מהמשפחה שלכם, עו"ד עידו טירם מציע לכם ייצוג שדואג לאינטרסים שלכם בכל עניין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here