עורך דין קניית דירה
קרדיט: canva

כשמחירי הדירות והנכסים מתייקר נוצר גל מפתיע של אנשים שממהרים לרכוש דירות גם במחירים כאלה, כנראה בגלל חשש שהמחירים יאמירו עוד והם לא יוכלו לעמוד בהם. אפשרות נוספת היא העובדה שיכול להיות שרוכשי הדירות כעת עושים זאת בלית ברירה משום שכבר נקלעו למצב שמכרו את הדיר הקודמת והם חייבים לנצל תנאים מסוימים על מנת לרכוש דירה כעת. בכל מקרה, דבר אחד בטוח והוא שאת המהלך הזה לא עושים לעולם ללא סיוע וליווי של עורך דין קניית דירה, משום שהמורכבות של חוזים גדולה והסעיפים השונים שאינכם מבינים בהם מעבר למובן מאליו עלולים לסנדל אתכם בתנאים בלתי אפשריים. כשפונים למשרדה של עו"ד אילנה ספקטור מקבלים ליווי צמוד של עורכת דין שכבר שנים רבות עוסקת בליווי עסקאות נדל"ן מכל סוג ומתמחה בכל דקויות החוקים שנוגעים לעסקאות הספציפיות שלכם.

למכור ולקנות ללא חשש מהונאה

גם מוכרי דירות עלולים להיפגע מקונים נוכלים שאינם מתכוונים לשלם את המחיר המלא ולמשוך את מכורי הדירה ולתקוע אותם באמצע הליכים משפטיים. כדי שדבר כזה לא יקרה גם לכם חובה לעשות בדיקת נאותו של כל עסקה ואיתנות פיננסית של מי שמתכוון לקנות מכם דירה. את הבדיקות האלה עושים באמצעות עורך דין מכירת דירה, שגם מכין את החוזים ומוודא שהכספים שמשולמים לכם מגיעים ליעדם ואין שום תעלול משפטי או הונאה אחרת שאתם עלולים להיפגע ממנה. במקרים כאלה עורכי דין של עסקאות נדל"ן נשענים לא פעם גם על ניסיונם בזיהוי קונים חשודים שאינם נראים אמינים והום מוסיפים לזה את הבדיקה שנדרשת ואת הביטחונות והעירבונות שחייבים להמציא ולהעמיד על מנת שעסקה תגיע לגמר המוצלח שלה.

קניית דירה חדשה

אחת העסקאות באמת מורכבות ביותר שיש בשוק הנדלן היא קניית דירה חדשה מקבלן, בשלב כלשהו של המיזם. יש המון סודות קטנים של המקצוע וחוזים מורכבים שרק עורך דין קניית דירה מקבלן יכול לדעת אותם ולעמוד על כך שיהיו בחוזה. מדובר בדירה שתקבלו בתוך זמן מוסכם ואם לא כן תזכו לפיצויים, דירה שחייבת להיות לפי המפרט שתסכמו עם הקבלן ואת זה אתם צריכים לנסח בכתב ולחתום על כך משום שאחרת לא תקבלו את הדירה הזאת בדיוק כפי שאתם רוצים לקבל. עו"ד אילנה ספקטור מלווה עסקאות נדל"ן רבות של קניית דירה מקבלנים ולכן יודעת היטב מה לבדוק ומה להבטיח שיהיה בכל חוזה ללקוחותיה, על מנת שלא יצטרכו להוסיף כסף מכיסם על מנת להוסיף לדירה בעצמם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here