כולנו מכירים את הפעם ההיא שכמעט קרתה לנו תאונה ואנחנו או רכושנו יכלנו להינזק. אכן, ייתכן מאוד כי בפעם הבאה לא ישפר עלינו מזלנו ואכן יתממש הנזק ברמה כזו או אחרת. לכן כאשר נרצה לקבל פיצויי בגין הנזק או הפגיעה שהתרחשה. כדאי לנו להיעזר בשירותיו של עורך דין נזיקין אשר בקיא בתחום דיני הנזיקין, מנוסה בהתדיינויות ובהליכים המשפטיים הרלוונטיים ויודע איך להתנהל מול לקוחות שנפגעו בצורה פיזית, רגשית וכלכלית. אם הגענו למצב שאנו זקוקים לעזרה בנוגע לנזק שנגרם לנו, כנראה שאנו לא במצב מיטבי, לכן על מנת להשיב את המצב לקדמותו עד כמה שאפשר, כדאי לקבל סיוע משפטי מתאים.

עורך דין נזיקין מנוסה ובקיא בדיני הנזיקין ידע לסייע בקבלת פיצוי בגין שלל סוגי הנזקים הקיימים בחוק שבגינם אפשר ומגיע לי פיצוי, למשל נזקי גוף, נפש ורכוש. נזקי גוף כצפוי הינם כלל הנזקים הפיזיים שקרו לגופי בעת המקרה, החל משריטות ועד חס וחלילה נזקים בלתי הפיכים קשים. נזקים נפשיים הם אמנם לא נראים לעין, אך גם בעבורם החוק מתיר קבלת פיצויים, למשל במקרה של עוגמת נפש וצער שהמקרה הביא להם. בנוסף, ניתן לקבל פיצוי בגין כל פגיעה ברכוש שלי שגרמה בעצם לאובדן הערך הכלכלי שלהם. נזקים אלו עשויים להתממש במהלך מקרים כגון תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, מקרים של לשון הרע ועוד.

נפגעתי ועכשיו אני זקוק לסיוע לקבל פיצוי, למי אני פונה?

עורך דין נזיקין הוא הכתובת שלך, מומלץ למצוא בעל מקצוע בעל ניסיון ורקורד מוכח של הצלחה בהשגת פיצוי ללקוחותיו. זאת בעיקר מכיוון שפעמים רבות אדם שנפגע עשוי לעמוד מול כוחות גדולים בדמות חברות ביטוח ואחרים, אשר להם סוללת עורכי דין מנוסים ובקיאים בחומר. יוסף אמר, בעל תואר ראשון ושני במשפטים, מוסמך כבורר וכמגשר, הינו בעל ניסיון רב בדיני הנזיקין. עורך הדין יוסף אמר ישמח לעזור לכם בהשגת זכויותיכם בנושא זה ועניינים משפטיים נוספים, ניתן לפנות באמצעות הפרטים ואמצעי הקשר המופיעים אתר האינטרנט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here