עורל דין
קרדיט:canva

‏ירושה יכולה לגרום למחלוקות גם בין המשפחות שמסתדרות הכי טוב ביחד. לשם כך, אתם רוצים להיות מבוטחים מבעוד מועד, ולדעת שגם אחרי לכתכם בני המשפחה שלכם לא יריבו על הנכסים והרכוש שהשארתם מאחור. בדיוק מהסיבה הזו, אתם רוצים לעבוד ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין של חיים ברוטמן, על מנת להצליח למצוא את הפתרונות הנכונים בהתאם לכל דרישות החוק, ולשמור על האינטרסים שלכם ושל המשפחה שלכם. אחת המשימות החשובות ביותר שמהן אתם רוצים להתחיל את התכנון ‏של תקופת הפנסיה שלכם היא הטיפול ברכוש ובנכסים של המשפחה. כלומר, כדי להצליח לשמור על יחסים טובים בין הילדים שלכם וכל שאר קרובי המשפחה שלכם לאורך שנים ארוכות, אתם רוצים לעבוד ביחד עם עו"ד צוואות וירושות ‏אשר יכול להעלות על הכתב את כל הדרישות שלכם ‏בנושא, ולדאוג ‏להוציא אל הפועל את הירושה בדיוק כמו שאתם רואים לנכון.

כשיש נכסים צריך ‏להגיע להסכמה בתוך המשפחה

‏אם יש לכם נכסים ששייכים למשפחה שלכם, אז ביחד עם העבודה של עורך דין ‏הירושה צריך גם לעבוד עם עורך דין נדלן חיפה, תל אביב, או כל מקום אחר בו נמצאים הנכסים שלכם או בו אתם מתגוררים, אשר יכול לעזור לכם להחליט אילו נכסים אתם רוצים לשמור ואילו נכסים אפשר למכור ‏בשביל להגדיל את ההון אותו אתם רוצים להוריש לילדים שלכם. התייעצות מוקדמת עם עורך דין מומחה בתחום הנדל״ן ‏פותרת לכם המון בעיות ומאפשרת לכם לקחת שליטה על ההחלטות שלכם.

טיפול משפטי בבעיות נלוות לצוואה וירושה

‏מדי פעם, ההתעסקות ברכוש שלכם יוצרת גם סכסוכים אל מול בני משפחה או אל מול שותפים עסקיים מן העבר, אשר עלולים ‏להתנהג בצורה לא הולמת ולפגוע בשם הטוב שלכם. ‏בדיוק מהסיבה הזו, יהיה נכון לעבוד עם עורך דין לשון הרע חיפה, או כל מקום אחר בארץ בו אתם נמצאים, ‏בשביל לדרוש ולקבל את ‏הזכויות שלכם, ולשמור על הליך משפטי הוגן ‏לטובת כל הצדדים המעורבים. אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חיים ברוטמן יעזרו לכם לתכנן את הטיפול המשפטי שאתם צריכים לקבל גם כאשר מדובר על מקרים מורכבים במיוחד. זאת מתוך מחשבה על מגוון רחב של תחומי פעילות של אנשי הצוות במשרד ‏שעובדים ביחד כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון 04-8100170.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here