פשיטת רגל - תהליך משפטי שמחזיר אתכם לתלם

בלית ברירה, בעלי עסקים רבים מכירים את המונח "פשיטת רגל" ומוצאים את עצמם מתמודדים עם פירוק החברה והצורך לצאת לדרך מקצועית חדשה. אם גם אתם הגעתם למבוי סתום בעסק שלכם, ואתם רוצים לפתוח בתהליך פשיטת רגל מסודר, חשוב להתחיל אותו בליווי משפטי מקצועי.

יוצאים לתהליך בצורה מסודרת

כאשר העסק שלכם מיצה את כל האפשרויות, ואין לכם יותר איך להביא למצב בו אתם משקמים את המאזנים ומביאים רווחים חדשים לחברה, הגיע הזמן להחליט החלטות קשות. אחת ההחלטות הראשון בכל תהליך פירוק עסקים הוא הפנייה לעזרתו של עו"ד פשיטת רגל. בכדי לשמור על העסק שלכם, ולהביא לסיום התהליך בצורה הטובה ביותר, חשוב שתוכלו לסמוך על עורך הדין ותבחרו אותו על פי הניסיון המקצועי שלו.

משמעות הליך פשיטת הרגל

הליך פשיטת רגל בישראל הוא תהליך משפטי מורכב אשר בבסיסו עומדת הנחת הייסוד שאם יש לבעל חברה חובות, ניתן לפרק את החברה ומן הרווחים לשלם את החובות. לכל תהליך פשיטת רגל יש שלבים רבים, ומסיבה זו בדיוק, האינטרס של בעל העסק הוא לקבל ייעוץ משפטי בכל שלב בדרך על מנת לבצע את ההחלטות הכדאיות לו ביותר. כך ניתן לפרק את העסק אך עדיין לשמור על רמה מסוימת של שגרת חיים מבחינת המנהלים והבעלים.

נותנים מענה מקצועי לפרטים הקטנים

לאורך כל תהליך פשיטת הרגל, עומדת מול עינו של בעל העסק מטרה אחת והיא להגיע למצב בו הוא מקבל מבית המשפט אישור משפטי הנקרא צו הפטר. צו זה מאפשר לבעל העסק, לקבל אישור מבית המשפט לפרוט מתשלום יתרת חובותיו הקיימים. לצד זאת, חשוב לזכור כי בשנים האחרונות נכנס לתוקפו חוק חדלות פירעון החדש אשר מטרתו העיקרית היא להביא לשיקום כלכלי מלא של החייב על ידי פטור מלא מכל חובותיו ללא הכרזה כפושט רגל. אם אתם רוצים למצות את כל זכויותיהם בתחום המשפטי הזה, האינטרס המרכזי שלכם הוא לפנות לעורך דין מקצועי שיכול להביא אתם לתוצאות הרצויות אל מול בית המשפט ורשויות החוק השונות.

עורכת הדין דנה פלד עוסקת בשנים האחרונות במגוון רחב של תיקי פשיטת רגל ומאפשרת לבעלי עסקים וחברות להגיע לפטור מחובות על פי כל דרישות החוק ובצורה הדרגתית. פעולותיה של עו"ד פלד מאפשרות לחבים לחזור לשגרת חיים מלאה ולשקם את עצמם בצורה בטוחה וללא התמודדות מול נושים. התקשרו עכשיו 050-5732660

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here