עורך דין מושבים
קרדיט: קנבה

עורך דין מושבים משרת לקוחות בעלי משקים חקלאיים במושבים אבל לא רק. הוא מייעץ רבות להם ולאחרים לגבי דיני מושבים לקראת עסקאות ובמהלכן, וכן, בנושאים אחרים קשורים. כל עסקה הינה מורכבת בגלל שמעורבים בה גורמים ורשויות שונות כמו: אגודות שיתופיות, רשות מקרקעי ישראל ואחרים. לכל עסקה יש היבטים משפטיים, תחשיבי מיסוי וכספים ואחרים. משרד עורכי הדין תמיר יחיא & אלי סלהוב עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עורך דין מושבים – מיומן ויעיל

עורך דין מושבים מיומן, מייעץ  לקראת כל עסקה ובכל נושא שאינו מובן ללקוח לעומקו. כך בנושאים כמו: דיני מינוי בן ממשיך, מכירת, פיצול והיוון נחלות, העברת זכויות בהן, צוואות וירושות בנוגע אליהן, הרחבות, ועדות קבלה, שינוי תקנונים, שינוי ייעוד, סכסוכים בין חברים לאגודות ובין עצמם ועוד. יש חשיבות לייעוץ  פרטני לכל סיטואציה היכול למנוע תסבוכות אליהם נכנסים לקוחות שלא מרצון ולא מדעת. אחד הנושאים הבעייתיים והמורכבות נוגע, כמובן, לנחלות. הסיבה לכך כי הגוף שאמון על ההסדרה הינו רשות מקרקעי ישראל. החבר שגר בנחלה הינו רק בעל זכויות מטעם רשות מקרעי ישראל שאמונה על ניהול הקרקע עבור מדינת ישראל שהיא הבעלים של הקרקע. גורם נוסף בעל עוצמה היא האגודה השיתופית  שחייבת לתת הסכמה לאקט מכירה וכדומה. קיימים חוקים שונים לגבי כל פעולה שמעוניינים לבצע ולצידם מיסוי הנגזר ממנה. מדובר בעסקאות עתירות הון ויש חשיבות להכרת כל הקשור סביבן.

משרד בעל מוניטין

משרד עורכי הדין תמיר יחיא & אלי סלהוב הינו מומחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייצוג וליווי, מציאת פתרונות למצבים מורכבים,  ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, כתיבת מאמרים בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד והם אף משמשים כבוררים מטעם רשם האגודות השיתופיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here