קרדיט: freepik

תאונות דרכים בישראל הם אירועים שמתרחשים באופן תדיר, ופוגעים באיכות החיים של אזרחים רבים מן השורה. ההתמודדות עם השלכותיהן של תאונות הדרכים כבר מה השעות הראשונות לאחר האירוע היא דורשת התערבות מהירה של עורך דין מיומן ומנוסה בתחום, כמו משרד עורכי הדין משה רבי, שיכולים להציע לכם תמיכה מקצועית וליווי ברגעים הרגשיים הקשים ביותר.

מי הוא איש המקצוע החשוב ביותר באירוע?

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, הרגעים הראשונים של אחרי תאונת דרכים הם ברגעים מאוד חשובים. גם לצד הפוגע וגם לצד הנפגע יש צורך לבצע תיעוד מדויק של המתרחש בזירה. וזאת על מנת להבין מי הם האחראים לאירוע ולהבין באילו נסיבות ניתן לפעול על מנת למצות את הדין. מה שאומר שאתם חייבים לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ שיצליח להסביר לכם מה הן הזכויות והחובות שלכם ואפילו יגיע לשטח לסייע.

ליווי במקרים של פציעות גוף

כאשר ישנן פציעות גוף מורכבות במהלך תאונות דרכים, נוסף ממד משפטי מאתגר אף יותר, לתהליך הברור של התאונה. סיטואציה כזאת דורשת פנייה לעזרתו של איש מקצוע כמו עורך דין המכון הרפואי, שיודע מה הם ההסברים דין בנוגע לפציעות גוף במהלך תאונות דרכים ומסוגל לחתור לטובת ניצול הזכויות של הלקוח כבר בשעות הראשונות לאחר התאונה. החלטה זו, תוכל להיות החלטה קריטית בהמשך הדרך, כאשר התנאים תבקשו לקבל פיצויים ממוניים על אירועי התאונה והפציעה.

קרדיט: freepik

התמודדות משפטית עם תוצאות התאונה

להבדיל אלף הבדלות, במקרה שבו מדובר על תאונה הנובעת מתוך נהיגה ללא רישיון, האחראים לתאונה ידרשו לתת את הדין תוך פרק זמן של דקות ספורות וכבר אז יחלו הבדיקות המעמיקות של המשטרה. כמו כל אירוע משטרתי אחר, גם באירועים כאלו יש לכם את הזכות לקבל ייצוג משפטי הולם כבר מהרגע הראשון. וההמלצה היא לנצל את הזכויות המשפטיות שלכם, כדי לצמצם את טווח הענישה הצפוי גם כאשר העבירה היא עבירה חמורה במיוחד, על בסיס הנסיבות הייחודיות וקו ההגנה שלכם.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין משה רבי, מלווה לקוחות אשר מתמודדים עם אירועי תאונות דרכים מורכבות מאוד כבר במשך שנים ארוכות. אנו עושים מאמצים רבים על מנת להבין מי הם האחראים לתאונה ואיך אפשר לנצל את היכולות והכישורים שלנו לטובת הלקוח. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות החברה 036139595.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here