ייצוג נגד תלונת שווא על אלימות במשפחה
מקור pixabay

תופעת האלימות במשפחה גואה ללא הרף ונמצאת בעליה מדאיגה. במציאות כזו, מאמצי המחוקק ומערכת המשפט להחמיר בענישה וליצור הרתעה הם מבורכים וחשובים. על אף שרובן של התלונות הן אמת לאמיתה, קיימים למרבה הצער מקרים בהם משתמשות נשים במגמה השיפוטית הרווחת למטרותיהן האישיות ומגישות תלונות שווא במשטרה. ההשלכות למעשה עשויות להיות קשות ומורכבות וכדי לקבל הגנה ראויה ולסיים את הפרשיה ללא הליך פלילי מיותר, חשוב שנקבל ייעוץ מעורך דין בהקדם.

על אף שעל פי הרשויות שיעור תלונות השווא אינו גבוה ולמעשה כמעט זניח, הוא גורם לנזק כבד בשני מישורים. ראשית, לגבר אשר נחשד בעבירה חמורה על לא עוול בכפו ושנית, לנשים באשר הן אשר אירועים אלו פוגעים באמינות תלונותיהן. לרוב, תלונות שווא מוגשות במסגרת סכסוכים משפחתיים והליכי פירוד וגירושין. אין להקל בחומרת תלונות השווא, שכן הרשעה בעבירות תקיפה נגד בני משפחה עשויה לגרור עונשי מאסר בפועל של עד 7 שנים. לכן, חשוב שנפעל במהירות. עו"ד נדב גרינולד זמין עבורך ויספק לך מענה מהיר עם ייעוץ משפטי פלילי שימנע הסלמה מיותרת של המצב.

עבודה נמרצת בכל מישורי התיק

לעתים קרובות, מטרת המתלוננת אינה לסבך את בן הזוג בפלילים, אלא לזרז הליך גירושין במקרים בהם בני הזוג אינם מעוניינים לשתף פעולה. לאחר הגשת התלונה, תהיה רשאית המתלוננת להגיש בקשה להוצאת צו הרחקה וצו הגנה נגד בן הזוג. לכן, לצד ההתמודדות עם החשדות נגדך, יפעל עו"ד גרינולד כדי למנוע את הוצאת הצווים בטענה כי מדובר בתלונה שאין בה דבר. ההיכרות המעמיקה של עו"ד גרינולד עם תיקים רבים ומורכבים בתחום זה כשהוא משמש עורך דין אלימות במשפחה, תאפשר לו לזהות היכן חומר החקירה אינו מחזיק מים ויגיש בקשה לסגירת התיק.

שליח נאמן המלווה אותך לכל אורך ההליך

מהחקירה הראשונית ועד לתום ההליכים נגדך, עומד לרשותך איש מקצוע בעל מחויבות בלתי מתפשרת לייצוג ברמה הגבוהה ביותר. כל תיק נלמד לעומק ומוקדשת לו חשיבה רבה ומחקר משפטי יסודי כדי להעמיד לרשותך את כל הכלים להגנה המגיעה לך. תלונות על אלימות במשפחה עשויות לפגוע בכל תחומי החיים ולהותיר רבב שיהיה קשה מאוד למחות, עו"ד גרינולד מתחייב לעמוד לצידך בכל צעד ושעל ללא שיפוט ולסייע לך לעבור את התקופה הקשה על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ, ניתן לפנות למשרד במספר הטלפון 077-9969352.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here