עורך דין רשלנות רפואית בצפון

הליכה ברחוב היא אחת הפעולות היומיומיות השגרתיות ביותר. כשהפעולה שאנחנו כל כך מורגלים לבצע מסתיימת בנפילה כואבת, ובעקבותיה נגרם נזק ממשי, ניתן במרבית המקרים לקבל פיצוי. מי שיסייע לכם לממש את הזכויות שלכם הוא עורך דין לתביעות נזקי גוף, רצוי כזה בעל ניסיון רב בתחום ספציפי זה.

נפילה עקב רשלנות העירייה

מי שאחראית על הרחובות בכל ישוב היא הרשות המקומית. אם הנפילה התרחשה עקב רשלנות – למשל בור פתוח ללא גידור סביבו, מכשול כזה או אחר שניצב באמצע במדרכה וכו' – ניתן לתבוע את העירייה. ככל שהפגיעה חמורה יותר, כך חשובה יותר הבחירה הנכונה של איש המקצוע שיסייע לכם, ובפרט כדאי למצוא עורך דין תאונות קשות, כלומר עו"ד שהמומחיות שלו היא ייצוג נפגעים כתוצאה מרשלנות הרשות המקומית כשהנזק כבד.

בכל מקרה חשוב לתעד כל טיפול רפואי – גם כדי להוכיח את הנזק שגרמה הרשלנות וגם כדי שהפיצוי יכלול תשלום בגין כל ההוצאות הרפואיות, הסבל, אובדן ימי העבודה ועוד. אם יש עדים לנפילה, כדאי לבקש מהם פרטים כדי שיעידו לטובתכם, וכמו כן חשוב לתעד את זירת האירוע (אם הנפגע עצמו לא מסוגל לעשות זאת, ניתן לבקש מחבר טוב או קרוב משפחה שיגיע במהירות לרחוב ויתעד את הסיבה לנפילה הקשה).

נפילה שלא עקב רשלנות

ישנן כמובן גם נפילות שמתרחשות בלי שהרשות המקומית התרשלה במילוי תפקידה. אם הנפילה התרחשה בדרך למקום העבודה או בדרך חזרה ממנו הביתה, ניתן להגדיר אותה כתאונת עבודה – ולתבוע את המוסד לביטוח לאומי.

אם הסיבה לנפילה היא סחרחורת כתוצאה מטיפול רפואי כשהאדם לא הוזהר מפני תופעת לוואי מסוכנת זו, ייתכן שניתן להגיש תביעת נזיקין בגין רשלנות רפואית. במקרה כזה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית בצפון, כלומר עו"ד שהמומחיות הספציפית שלו היא רשלנות רפואית.

גם כשאין סיבה ספציפית לנפילה, ייתכן שאתם זכאים לפיצוי – על בסיס ביטוח תאונות אישיות. אם יש לכם פוליסה כזו, תוכלו לתבוע את חברת הביטוח, ואם היא תנסה להתחמק ממילוי ההתחייבות שלה, ניתן כמובן להיעזר בעו"ד מומחה לתביעות מסוג זה. תוכלו ליצור קשר עם משרדה של עורכת הדין לידור פוגל אורן המטפל בתחום הנזיקין, ביטוח לאומי ונזקי גוף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here