דיני ירושה
Credit: Pixabay.com

מחפשים עורך דין טוב המתמחה בענייני דיני ירושה וכל הכרוך בהליכים המשפטיים הכרוכים בנושא? הגעתם למקום הנכון. דרך משרד עו"ד דויד יוסף תוכלו לזכות בשירות וליווי מקצועיים, כך שתזכו לקבל את מלוא זכויותיכם בנוגע לירושה עד הפרט האחרון. אם יש לכם קרוב משפחה שכותב צוואה או לחלופין אתם עצמכם מעוניינים לערוך צוואה בה תפרטו על היורשים ומה יקבל כל אחד, אתם חייבים שיהיה לצידכם עורך דין שיודע את כל המושגים, הכללים וההליכים המשפטיים הרלוונטיים בתחום על מנת שכל אחד מהאנשים הקשורים יזכו למצות את הדין על הדרך הטובה ביותר.

מה כוללים דיני ירושה

  • איך רושמים צוואה – כאמור, ירושה צריכה להירשם על גבי טופס ערוך ומסודר בצורה מדויקת, ברורה ונקייה. טופס זה נקרא צוואה והוא תקף לענייני דיני ירושה בצורה מלאה וחוקית. לא מדובר בעוד סתם טופס שרושמים לזיכרון דברים, מדובר במסמך המורה על העברת כל ההון של האדם וחלוקתו ליורשים שהאדם מעוניין בהם.
  • מי יורש – על פי רוב, בני האדם רושמים ירושה על שמם של הקרובים להם מהמעגל הראשוני. זה בדרך כלל כולל בן או בת זוג וילדים כקרבה הראשונה החוקית. במידה ולא קיימת צוואה שהמנוח השאיר אחריו, יש חוקים מוגדרים לגבי המעגלים היורשים את האדם ומי קודם לאיזה מעגל.
  • במידה ולא קיימת צוואה, דיני הירושה אומרים שראשית הילדים של הנפטר יורשים מחצית, ובן הזוג במידה ובחיים זוכה למחצית השנייה. אם אין ילדים, הירושה עוברת לצד ההורים וילדיהם. אם גם הם לא בחיים, יורשים הורי ההורים וילדיהם.
  • לא עושים זאת לבד– אדם שרושם ירושה, מאוד מומלץ שיפנה לעורך דין שיעזור לו לרשום את כל הנוסח המשפטי הראוי. ישנם הרבה מאוד כללים, דקדוקים ומונחים ארוכים ומסובכים שנלקחים מעולם החוק והמשפט שהאדם מן השורה לא תמיד מתמצא בהם ומבין אותם.

יורשים בשבילכם את מלוא זכויותיכם

אם אתם רוצים לא לעשות טעויות ולהבין את מלוא הזכויות שלכם בנוגע לירושה העתידים שמתכוונת להגיע אליכם, אתם חייבים לפנות אל עורך דין מוסמך, מקצועי וראוי שיעשה לכם סדר בכל העניינים ולבצע הנגשה בשפה ברורה ופשוטה את החוק. עו"ד דויד יוסף הוא עורך הדין המתאים ביותר עבורכם בדינים אלו ומבטיח למצות את כל זכויותיכם המגיעות לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here