קרדיט: מגזין משפטי

עורך דין מחיקת רישום פלילי חייב להיות בעל מומחיות ומיומן מאד, כיוון שמדובר בתהליך מורכב ומאתגר. לרישומים פליליים יכולה להיות השפעה מתמשכת על חייו של אדם, להשפיע על אפשרויות התעסוקה שלו, אפשרויות הדיור ואפילו מערכות היחסים האישיות שלו. לכן, למחיקת רישום פלילי יש חשיבות מכרעת למי שמחפש להתקדם ולבנות את חייו מחדש. עורך דין המתמחה במשפט פלילי יכול להדריך אנשים בתהליך זה, ולסייע להם בניווט במערכת המשפט . זה כולל עתירה לבית המשפט, מתן ראיות לשיקום והדגמת מחויבותו של הפרט לבצע שינויים חיוביים בחייו. יתרה מזאת, עורך דין מיומן יכול לסנגר בשם הלקוח שלו, ולשכנע את בית המשפט כי ללקוחו מגיעה הזדמנות שנייה. כמו כן הוא מספק תמיכה והכוונה ללקוחו לאורך התהליך, ולמקד אותו במטרה. עו"ד רענן עמוסי הינו עורך דין מיומן, המכיר את המערכת המשפטית על כל חלקיה ובניסיונו מקרים רבים של מחיקת רישום פלילי, ואפשרות התחלה חדשה ללקוחותיו.

מסמך משפטי מקדים הליך פלילי

מה זה כתב אישום? למעשה זהו מסמך משפטי שבו מאשימה המדינה רשמית אדם בביצוע עבירה פלילית, והוא מספק פרטים על האישומים נגד הנאשם. כתב אישום הוא מרכיב מכריע בהליך המשפטי, שכן הוא מסמן את תחילתו של הליך פלילי רשמי נגד הנאשם. מטרת כתב אישום היא למסור לנאשם הודעה על האישומים המיוחסים לו ולפרט את הראיות שיובאו בבית המשפט. הדבר מאפשר לנאשם להכין ולבסס את הגנתו ומבטיח שההליך המשפטי יהיה הוגן וצודק. עו"ד רענן עמוסי מיומן בהבנת משמעויותיהם של כתבי האישום השונים, ובקיאותו הרבה מאפשרת להתוות דרך הגנה מול כתב האישום ולהימנע מתביעות שרירותיות ובלתי צודקות.

זה הזמן לדבר עם עורך דין

אם אזרח מעורב בחקירה משטרתית, ומעוניין לבצע בירור מצב חקירה במשטרה  ניתן לנקוט במספר צעדים כשהראשון שבהם פניה למשטרה. אלא שבמקרים רבים אין מענה מעודכן. אם האזרח הוא המתלונן, לעיתים קרובות הוא מקבל מענה שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור, אולם אם נגד האזרח התלונה מופנית והוא מעוניין לברר את מצב החקירה, הרי שהוא עלול להיות מוזמן להשלמת חקירה מבלי להיות מוכן לכך ובלי עורך דין. לכן אם יש לו עורך דין המייצג אותו בתיק, הוא יכול לסייע ולברר את מצב החקירה המשטרתית. כאשר עורך הדין פונה למשטרה הם מחויבים לספק לו מידע מפורט יותר על המקרה, ולתת  עדכונים על התקדמותו. לכן אם אתם מעורבים בחקירה משטרתית ומעוניינים לברר מה מצב החקירה אנא פנו  לעו"ד רענן עמוסי, בטלפון: 052-5981800 שיברר עבורכם את מצב החקירה לאשורו, ויסייע בידכם לעבור את כל התהליך בשלום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here