קרדיט Canva

עובדים המגיעים אל מקום העבודה, מטרתם היא להרוויח כסף ולהמשיך בשגרת החיים שלהם בטוב ובנעימים. למרבה הצער, ישנם מקומות עבודה אשר לא מכבדים את החוק ופוגעים בזכויות העובדים. עורך דין דיני עבודה הוא הכתובת במקרה שכזה. במקרה שבו מקום העבודה מסרב לשלם את המגיע לכם או לתת לכם את התנאים המגיעים לכם על פי חוק, בית הדין הוא המקום שיוכל להכריח את המעסיק לעשות את מה שמורה לו החוק. במרבית המקרים מקום העבודה שלכם לא יוותר כל כך מהר, וישכור עורך דין בכדי לנסות להגן על שמו הטוב ולצאת זכאי במשפט. ועל כן, גם אתם צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין דיני עבודה במרכז, בצפון, או בכל מקום אחר בארץ בו אתם עובדים, אשר ינהל עבורכם את התביעה מול הגופים הרלוונטים.

מתי כדאי לפנות אל עורך לדיני עבודה?

לעיתים, הפגיעה בעובד מתבצעת בצורה מתוחכמת שנועדה לאפשר למקום העבודה להתנער מאחריות. ועל כן, כאשר אתם מרגישים שמתבצעת כנגדכם עבירה על החוק, יש לפנות אל עורך דין המתמחה בדיני עבודה אשר יוכל ללבן יחד איתכם את הסוגייה, ולאפשר לכם להגיע אל ההחלטה האם כדאי לנסות לתבוע את מקום העבודה. למשל, במקרה שבו מדובר על פיטורין שנעשו שלא על פי חוק, כמו פיטורין של אשה בהריון או אי תשלום פיצויי פיטורין אשר מגיעים לעובד על פי חוק ודרך החישוב שלהם, יש לפנות אל עורך דין פיצויי פיטורין המתמחה בתחום של פיטורי עובדים.

פנייה אל עורך דין עבודה במקרים של פגיעה בעבודה

הפנייה אל עורך דין לדיני עבודה לא חייבת להתבצע רק בנושאים כספיים. לעיתים, העובד עובר במקום העבודה חוויות שאינן נעימות, כמו השפלות, אלימות פיזית או נפשית וכדומה, אז למרות שמהות הפגיעה היא לא בנושא כספי, עדיין יש סיכוי טוב לתביעה אשר תחייב את מקום העבודה לשלם לעובד תשלום כספי כפיצוי על החוויה שעבר. על כל מקרה בעבודה כמו פיטורין שלא כדין, וכן נושאי התעמרות בעבודה, כדאי לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום בכדי שיוכל לראות את מכלול הפרטים בצורה מיושבת ולתת לעובד את האפשרות להגיע אל ההחלטה הנכונה האם כדאי לנסות ולתבוע את מקום העבודה בבית הדין לעבודה, האם כדאי לו להתפטר או שלא, האם כדאי לבצע גישור בין המעסיק למועסק ובעיקר, להסביר לעובד בצורה ברורה את כל האפשרויות אשר עומדות לפניו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here