קרדיט: pixabay

יש דברים בחיים שהיינו מעדיפים שלא לחשוב עליהם. כנראה שאחד הדברים הבולטים הללו, הוא המוות. הדבר האחרון שנרצה להעלות על דעתנו זה את הרגע בו אדם קרוב אלינו יילך לעולמו, ועל אחת כמה וכמה כשיגיע גם תורנו. למרבה הצער, מומלץ לפחות להתכונן לרגע מבחינה משפטית, ליצור קשר עם עורך דין ירושות תל אביב ולנסח צוואה הוגנת, ברורה ומדויקת. אצל עורך דין רוני מיור תקבלו ליווי והכוונה לניסוח צוואה שלא ניתן לערער עליה, באופן הוגן שיהיה ברור לכל הצדדים. זהו דגש חשוב מאין כמוהו, לאור הסכסוכים המשפחתיים שעולים שוב ושוב בנושא של צוואות וירושות.

מתי צריך למצוא עורך דין ירושות תל אביב

הרי בסופו של דבר צוואה היא מסמך משפטי לכל דבר; היא מכילה בתוכה את פירוט העיזבונות שאדם ישאיר אחריו, והוראות כיצד ברצונו לחלק אותם. דינו של רכוש שלא מוזכר בצוואה, היא להתחלק בין היורשים על פי דין, מה שלעתים עלול ליצור סכסוכים ותחושות שליליות בין היורשים. בכדי להימנע ממצב כזה, מומלץ לפנות אל עורך דין ירושות תל אביב שיסייע לכם לנסח את הצוואה באופן מלא, מדויק והוגן כך ששום סעיף לא יישכח ושום נושא לא יישאר תלוי באוויר עם סימני שאלה. סימני שאלה, שעלולים להוביל לפסילת חלקים מהצוואה ואפילו כולה, מפאת ניסוחים בעיתיים או שאינם ברורים.

להקדים את המאוחר

אין לדעת מתי אדם יילך לעולמו, זו השורה התחתונה של כל נושא הצוואות. על כן, רבים מעדיפים לדאוג לנושא הרכוש וחלוקתו כבר מראש, כל עוד הם צלולים בדעתם. כך, יוודאו שרכושם יגיע לידיים אליהן הם מיידעים אותו. עורך דין ירושות תל אביב הוא הגורם שיסייע לכם לעשות זאת באופן המדויק והברור ביותר, כך שיובן לכל היורשים ולמערכת המשפטית, איזה סעיף בצוואה מיועד למי מהיורשים. עורך דין רוני מיור עומד לשירותכם כשברשותו 30 שנות ניסיון בתחום, שהופכות אותו לאוטוריטה של ממש בדינים הקשורים בירושות וצוואות. כך תוכלו להיות בטוחים שהמסמך הסופי, ינוסח למשעי באופן ברור ומובן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here