קרדיט: pixabay

בעת גירושין, חשוב מאוד לשכור עורך דין מנוסה בתחום המשפחה שייצג את האינטרסים שלך וילחם לחלוקה הוגנת של הנכסים. כאשר בוחרים עורך דין לגירושין, כדאי לחפש:

התמחות בדיני משפחה – עדיף מומחה שהתמקדותו העיקרית היא בגירושין ודיני משפחה, ולא עורך דין כללי. ודא שהוא מכיר היטב את החוקים בנושא במדינה שלך.

ידע מקומי ומוניטין – חשוב למצוא עו"ד המכיר את בתי המשפט והשופטים המקומיים, ויש לו מוניטין חיובי באזור שלך.

היסטוריה של תוצאות חיוביות – שאל על הישגיו בהשגת חלוקת נכסים בגירושין טובה ללקוחותיו. בדוק ביקורות מקוונות.

אישיות תואמת – חשוב שתרגיש בנוח עם עורך הדין ותוכל לשתף אותו בכנות בעניינים אישיים וכספיים.

בחלוקת הנכסים, עורך הדין יטפל בניתוח כל הרכוש והחובות המשותפים, תיעוד ערכם של נכסים משמעותיים, טיעון לחלוקה הוגנת של אחוזים, טיפול בהערכות שווי מורכבות של נכסים, דרישה לחלק גדול יותר אם מגיע, ומניעת העברת חובות בלתי הוגנת. המטרה היא חלוקה שווה, אך גורמים כמו פערי הכנסה ומשמורת ילדים יכולים להשפיע. חשבונות פנסיה, נדל"ן, השקעות ורכוש אישי כולם יחולקו.

כדאי  להיעזר ב- עורך דין לענייני משפחה מומלץ מנוסה שילווה אותך בתהליך המורכב הזה, כדי להגיע להסדר גירושין הוגן ושוויוני.

בדוק מהם סיכויי ההצלחה של העורך דין

בנוסף לנקודות שצוינו קודם, כאשר בוחרים עורך דין לגירושין כדאי לבדוק האם יש לו ניסיון ספציפי בסוגיות הרלוונטיות למקרה שלך. לדוגמה, אם יש נכסים מורכבים או עסק משותף, ודא שעורך הדין בקיא בטיפול בסוג כזה של נכסים. גם אם יש מחלוקות צפויות לגבי משמורת הילדים, חשוב ניסיון ספציפי בתחום זה.

בנוסף, כדאי לברר מהם שיעורי ההצלחה של עורך הדין במקרים דומים לשלך – האם יש לו ניסיון מוכח בהשגת תוצאות טובות במקרים עם נסיבות דומות.

חשוב גם לשאול על הגישה והסגנון של עורך הדין. האם הוא נוטה לפשרה או לקו אגרסיבי יותר. מה מדיניותו לגבי הליכים משפטיים – האם הוא ינסה קודם כל גישור או יפנה מיד לערכאות. זה יכול להשפיע רבות על אופי ההתדיינות ועלויותיה.

לבסוף, ודא כי עורך הדין מסביר לך היטב את התהליך, הזכויות שלך וכל האופציות. עורך דין טוב יוודא שאתה מבין לעומק מה מגיע לך על פי חוק ויסייע לך לקבל החלטות נבונות. תקשורת פתוחה וכנה עם עורך הדין היא קריטית לתוצאה מיטבית.

למציאת עורך דין מומחה בתחום, פנו עוד היום לעורך דין עודד פסקל – 03-6188588

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here