קרדיט Fotolia

בכל רחבי העולם, מספר רב של אנשים הופכים מדי שנה לאזרחים של מדינות אחרות, על ידי קיום קשר נישואין עם אנשים שהם אזרחי אותה המדינה. עם זאת, בקשה לקבלת מעמד בישראל לבן זוג זר הנשוי לישראלי, אינה מהירה וקלה. הזוג הטרי יצטרך לעבור תהליכים רבים כדי ש"החצי השני" יוכל לקבל מעמד של אזרח במדינה היהודית. מאחר וידוע כי התהליך לקבלת אזרחות עבור בן זוג לא ישראלי הוא לא פשוט, ארוך ומלא בקשיים ביורוקרטיים, אל תוותרו על ייצוג משפטי של עורך דין המתמחה בדיני ההגירה. משרד עורכי דין זרי חזן ושות' בעלי ניסיון רב שנים בתחום ההגירה, ועזרו לאין ספור זוגות לצלוח את התהליך הארוך אל מול משרד הפנים.

הויזה הראשונה לתושבות קבע לבן זוג, ניתנת רק לאחר מילוי טופס בקשה לקבלת מעמד בישראל לבן הזוג הזר הנשוי לישראלי. גבר או אישה יכולים להגיש בקשה לאזרחות במדינת ישראל רק כאשר:

  • בן זוגם או בן זוגם אזרח ישראלי
  • המבקש מתגורר בשטח המדינה היהודית עם בעלו או אשתו לפחות 5 שנים.

    אילו טפסים מוכיחים חיים משותפים לצורך קבלת אזרחות ישראלית?

    תהליך כזה, שנקרא לגליזציה של נישואין, בארץ המובטחת הוא די מורכב ורב שלבי, במהלכו על בן/בת הזוג של אזרח ישראלי לאסוף ולספק חבילה שלמה של מסמכים נחוצים. בעת הגשת מסמכים בסיסיים, אנו מדברים על:

    • דרכון
    • תעודת הלידה
    • מסמך ממשרד הפנים של מדינת המוצא

    כמו כן, עליכם למלא טופס מיוחד. ולספק לגורמים הרלוונטיים ראיות מיוחדות להוכחת הקשר.

    כדי לא ללכת לאיבוד בין כל הטפסים, ולא לפספס את העיקר, צרו קשר עם משרד עורכי דין זרי חזן ושות' לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here