קרדיט: Canva

חיים של שירות למען המדינה עלולים להיות כרוכים בסיכונים רבים, כפי שאנחנו רואים לא פעם כשאנחנו שומעים על מקרים כאלה. מטבע הדברים, עובדים כאלה מבוטחים על כל נזק שנגרם להם בשירות אולם קבלת הפיצויים והזכויות שמגיעות להם בגלל זה אינה תמיד קלה. יש להגיש תביעה למשרד הביטחון או כל גורם רשמי אחר שמופקד על עובדים כאלה ולכן יש צורך בפנייה לעזרה של עורכי דין המתמחים בתביעות נגד משרד הביטחון. ההיכרות עם בעלי תפקידים ועם הדקויות של החוק וכל הסעיפים שנובעים ממנו היא יתרון אצל מומחים בתחום זה. הניסיון הרב שנצבר אצל עורכי הדין של משרד שדה אנגל ושות' מבטיח לכם שתוכלו להגן על הזכויות שלכם ולקבל את מה שמגיע לכם גם אם זה ייקח זמן ויחייב מעקב אחר מצבכם. כשאתם מטופלים על ידי משרד שמתמחה בכך, אין ספק שאתם יכולים להיות רגועים שמתמחה בכך מטפל בכם.

זכויות והטבות

זכויות רבות שניתנות לעובדי משרד הביטחון אינן מוכרות לעובדים משום שהם מצטרפים שלא על מנת להרוויח מכך אלא לשרת ולתת מעצמם. אלא שהניסיון מלמד שחובה לדאוג לזכויות כאלה שאינן ניתנות באופן אוטומטי אלא מחייבות פנייה בכל מקרה של פציעה, נכות, מחלה, פגיעה כלשהי וזכות שמגיעה לכם ואינה מכובדת למרות הסכמים. הנזק או הפציעה יכולה להיות לכל החיים או רק זמנית והיא אינה מחייבת שתצאו לגמלאות או שתפסיקו לעבוד למרות זאת. יש דרכים רבות שבהן אפשר לקבל את המיצוי של זכויות אלה וחשוב שרק עורכי דין שמטפלים בכך והם בעלי ניסיון רב ינהלו את המקרה שלכם מתחילתו.

מה שמגיע לכם יכובד

הסכמים של עובדי מערכת הביטחון על כל ההסתעפויות של הזרועות הרבות מבטיחות שגם פגיעה כלשהי בהם, גופנית או נפשית, מכוסה על ידי התחייבות לפצות ולטפל בהם לכל החיים. זה כולל בעיקר אחוזי נכות והטבות שונות שנגזרות מכך ואת ההיכרות עם החוק ועם כל מה שזה מחייב היא שקובעת את טיב השירות המשפטי שתקבלו. לכן, חשוב מאוד לפנות ישירות אל מי שבאמת עוסק בכך ומתמחה בכל מה שקשור בזכויות של עובדי מערכת הביטחון וייתכן שתופתעו בעצמכם לגלות מה מגיע לכם בתוקף ההסכמים האלה. עורכי הדין של משרד שדה אנגל ושות' מבטיחים לכם טיפול מקצועי בכל תביעה ובכל בירור משפטי של המקרה שלכם עד שתקבלו את מה שמגיע לכם עד תום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here