קרדיט - Canva

אחד מענפי המשפט החשובים הוא דיני משפחה – דיני המשפחה עוסקים בעניינים וסוגיות הקשורים במשפחה, בני זוג, ילדים ועוד. הענף מקיף מגוון רחב של סוגיות משפטיות, כגון גירושין, משמורת ילדים, חלוקת נכסים, הסכמי ממון ומזונות. דיני המשפחה מטרתם לספק מסגרת ליישוב סכסוכים והגנה על זכויות ורווחתם של יחידים בתא המשפחתי, הם מתמקדים בקידום טובת הילדים, הבטחת חלוקה הוגנת של נכסים וחובות במהלך גירושין, וביסוס זכויות וחובות משפטיות להורים. דיני המשפחה ממלאים תפקיד מכריע בשמירה על ההרמוניה של המשפחות בחברה בעודם מכירים בחשיבות של קיום יחסי משפחה יציבים ואוהבים, תוך התייחסות לנושאים מורכבים ורגישים שעלולים להתעורר בתוך אותן משפחות. עבודה עם עורך דין בכל הקשור לדיני המשפחה היא חשובה כדי להצליח להגיע להסדרים שמתחשבים בכם ופועלים לטובתכם. בדיני המשפחה, יכול לנסח עורך דין הסכם ממון, לטפל בתיקי גירושין, לשנות סכומי מזונות וזמני שהות ועוד.

תפקידים נוספים של עורך הדין לדיני משפחה

עורכי דין לענייני משפחה מטפלים גם בנושאים של צוואות וירושות. למשל, בהמלצת עורך דין ייפוי כח מתמשך יכול להיכתב ולהיערך – ייפוי הכוח המתמשך הוא מסמך אשר מעניק סמכות למיופה כוח או מספר מיופי כוח שנבחרו על ידי הממנה על מנת לדאוג לעניינים שונים של הממנה במידה והוא יאבד את כושר ההחלטה לגבי עניינים חשובים בחייו. אובדן הצלילות יכול לקרות מזקנה, מחלה, תאונה ועוד, במסגרתם מייפה הכוח אינו יכול לקבל החלטות לגבי נושאים כספיים, נושאים הנוגעים לנכסים שלו, מקום המגורים והחלטות רפואיות שונות. מסמך ייפוי הכוח המתמשך בעצם נותן תוקף חוקי לאדם או מספר אנשים עליהם סומך הממנה לקבל החלטות אלו בשמו. כמו כן, מלבד עריכת צוואות ומסמכי ייפוי כוח, ישנם עורכי דין המשמשים גם כמגשרים ופועלים לפתור סכסוכים בין יורשים.

תנו לטובים ביותר בתחום לייצג אתכם

החשיבות בבחירת עורך דין לענייני משפחה מוביל ומקצועי היא גבוהה, שכן, עורך דין מנוסה, בעל רקורד מרשים יכול להוות את ההבדל בין פשרה שאינה מתאימה להעדפות או לצרכים שלכם, לבין הסדר שמאפשר לכם להמשיך את חייכם בצורה מיטבית גם לאחר העניין המשפטי. משרד עורכי דין בראל לניאדו מציע שירות מקצועי ונטול פשרות, המלווה ביחס אישי מקיף ובזמינות גבוהה עבור כל לקוח. המשרד מקפיד להסביר בפירוט ללקוח את כל המתרחש, לספק מידע חשוב וכמובן, לייצג בצורה מלאה את הלקוחות הן בבתי המשפט לענייני משפחה והן בבתי הדין הרבניים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here