קרדיט Canva

מבינים שאין לכם את היכולת לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלכם? הבנק כבר פנה אליכם והתחיל בהטלת סנקציות? פעולה יזומה שלכם לקידום הסדר חוב מול הבנק עשויה לחסוך לכם עגמת נפש, פגיעה במוניטין ולא מעט כסף. החוק בישראל קובע לכם זכויות וחובות, כדאי לפנות בהקדם אל עורך דין על מנת לקבל הסבר מפורט אודות אפשרויות הפעולה והתרחישים האפשריים. הבנק הוא גוף כלכלי שפועל למטרת רווח, יש לבנק אינטרס להגיע אתכם להסדר בו הוא מקבל את כל כספו בתוספת ריבית. גם אם הבנק כבר סרב לבקשת הלוואה נוספת שלכם אל תרימו ידיים, פנו שוב אל הבנק יחד עם עורך הדין שלכם ותגלו שיש מוצא מהתסבוכת.

מה לא כדאי לעשות במצב של חוב גדול לבנק?

אם הגעתם כבר למצב בו תשלומי ההחזר של ההלוואות חוזרים וכך גם הצ'קים והחיובים של כרטיסי האשראי – הבנק בוודאי כבר פנה אליכם עם איומים על הטלת סנקציות. ייתכן והבנק יציע לכם ביוזמתו עוד הלוואה עם ריבית מאוד גבוהה, דרישה לערב או שיעבוד של קרן השתלמות. שימו לב, לפני שאתם מערבים בתסבוכת הפיננסית שלכם גורמים נוספים או מסכימים לקבל הלוואה עם ריבית מאוד גבוהה כדאי לפנות להתייעצות עם עורך דין חדלות פירעון. אתם אמנם זקוקים כעת להלוואה כמו אוויר לנשימה, אך החלטות פזיזות שמתקבלות ללא הבנה מלאה של הזכויות והחובות שלכם עלולות להוביל אתכם ישירות אל תוך תהום. פנייה יזומה שלכם אל הבנק יחד עם עורך דין חדלות פירעון מוכיחה לבנק שאתם מבינים את חומרת המצב ואין לכם כל כוונה לנסות להתחמק מאחריות. לקראת הסדר חוב מול הבנק חשוב להציג בפני הבנק תמונת מצב עדכנית ומפורטת.

איך כדאי לנהל משא ומתן מול הבנק?

עורך הדין פורש בפני הבנק את כל הפרטים בשפה בנקאית, כולל הצעה הוגנת להגעה לפשרה. הבנק שואף לקבל את כספו, כך שאין לו אינטרס להכניס אתכם למצוקה כלכלית גדולה יותר. הסדר חוב מול הבנק הוא הליך בו נקבעת תכנית תשלום בעבור החובות הקיימים, לקראת יצירת הסכם חדש כל אחד מהצדדים מבקש באופן טבעי לקדם את האינטרסים שלו. לכאורה נראה שהיד של הבנק היא על העליונה, אך לא תמיד זה כך. הבנקים רואים בעין יפה פניות יזומות של לקוחות חייבים למטרת הסדרת חוב. ליווי של עורך דין חדלות פירעון עם ניסיון בהסדרת חובות מחזק את יכולת ניהול המשא ומתן שלכם באופן משמעותי. מעוניינים להגיע להסדר חוב מול הבנק? עורכת דין מאיה הררי-לביא מתמחה בהסדרי חובות וידועה ביכולות גבוהות, מסירות, חשיבה יצירתית, כריזמה ותוצאות שמדברות בעד עצמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here