קרדיט - canva

רובנו נאלצים להתמודד עם דו"ח תנועה, קנס או עם בעיה אפילו בהתנהלות משפט בבית הדין לתעבורה. פקודת התעבורה מגדירה את חוק הנהיגה ואף את מי שבעל הסמכות לאכוף את החוקים. בתי המשפט כיום מאד עמוסים בתיקים בגין עבירות תעבורה. הנתונים מראים על מעל 100 אלף תיקים בשנה כאשר החומרה שלהם נעה החל מעבירות קלות ועד לעבירות החמורות ביותר. אם העבירה המדוברת היא נהיגה במהירות,  חשוב שיהיה לכם  עורך דין מהירות מופרזת בעל ניסיון רב בייצוג נהגים הנאשמים בעבירה זו. בחרו בקפידה את עורך הדין וודאו שאכן ישנה הסמכה לעסוק בתחום זה וכמובן ניסיון וותק. 04-6001866

עורכי דין לתעבורה – אתם זקוקים להם

ישנם מצבים רבים בהם יש לפנות אל עורך דין תעבורה בצפון או בכל מקום אחר בארץ. כדאי לפנות אל עורך הדין כבר  מהרגע שביצעתם עבירת תנועה. אם קיבלתם דו"ח, קנס או כל אלמנט אחר שקשור לעבירת תנועה. כדאי למצוא עורך דין שיעמוד לצידכם עוד לפני שמקבלים זימון לבית המשפט.

פעמים רבות,  העבירות המתדיינות בבית המשפט עלולות להגיע להחמרה אם אין התייחסות מצד הנאשמים שהיא מקצועית ומבוססת על ניסיון וידע רב בתחום כמו גם ניסיון רב בליטיגציה. עליכם להיות מיוצגים על ידי עורך דין בעל מיומנויות איכותיות וזאת על מנת להביא למחיקה של כתב האישום או לפחות להקלה בחומרת העונש.

עם העבירות שבעקבותיהן מזומנים לבית המשפט נמנות:

  • נהיגה בזמן סמים או שכרות
  • נהיגה בזמן שיש שלילת רישיון
  • עקיפה שלא כחוק או מסוכנת
  • אי ציות לתמרורים
  • אי ציות לחוק
  • חצייה של מסילת רכבת
  • תאונות בכלל ובפרט פגע וברח

חשיבות בחירת עורך הדין הנכון

חשוב שלעורך הדין שאתם שוכרים תהיה היכרות נרחבת עם עבירות התנועה לסוגיהן ודיני התעבורה לפרטי פרטים. המידע הנרחב הזה יביא להקלה בבית המשפט, ואולי גם ימנע החמרה של שלילת רישיון או צורך לגשת אל קורס לנהיגה מונעת בשל נקודות.

כמובן שמטרת המחוקק היא לגרום לכך שתהיה הרתעה ולא תהיינה עבירות תנועה שעלולות גם להביא למוות, פציעות קשות ונזקים ברכוש. אך אם ביצעתם עברות תנועה ואתם הולכים למסלול חיובי יותר ולא מעוניינים יותר להתנהל באופן בעייתי, כמובן שיש לדבר עם עורך הדין על הקלות בבתי המשפט. מעבר לכך, מומלץ לבחור עורך דין מקומי המכיר את תנאי הדרך. כך, אם העבירה בוצעה באזור עמק יזרעאל, כדאי לבחור עורך דין תעבורה בעפולה המכיר היטב את האזור. הוא יכיר תנאי דרך משובשים באזור, צמתים מסוכנים במיוחד ועוד.

משרד עורכי דין זיאד זועבי מתמחה בתחום התעבורה מעל 20 שנה. לצוות המשרד ניסיון נרחב בתיקים מורכבים ובתיקים פשוטים. המשרד דוגל בשירות אדיב, סבלני ומכיל ובערכי מצוינות ומעניק ייעוץ משפטי והגנה מהטובים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here