קרדיט freepik

מזונות, הידועים גם כמזונות בני זוג, הם חובה חוקית של אחד מבני הזוג לספק תמיכה כספית לבן הזוג השני לאחר גירושין. במקרים מסוימים, בן הזוג המקבל עשוי לבקש הגדלת מזונות מהסכום שנקבע בעת הגירושים, אם השתנו נסיבותיו הכלכליות או אם צו המזונות המקורי לא מספיק כדי לענות על צרכיו, או כל שינוי אחר משמעותי שקרה בחייו, ומצדיק פעולה כזאת. כדי לקבל תוספת מזונות, בן הזוג המקבל יצטרך להגיש בקשה לבית המשפט ולהוכיח שהתרחש שינוי מהותי בנסיבות מאז מתן הצו המקורי, בעצמו, ברכושו או בנסיבות אחרות וקבילות. עורך דין משפחה מיומן יכול לעזור ולנווט בתהליך זה ולדאוג לאינטרסים של אותו אדם בבית המשפט, בין אם אתה הצד המקבל או הצד הנותן.

לשים את העתיד שלכם בידיים בטוחות

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המעניק לאדם אחר את הסמכות לקבל החלטות בשמך במקרה בו אינך יכול לקבל החלטות בעצמך, בגלל מצב רפואי או תאונה. זה כולל החלטות הקשורות לטיפול רפואי, טיפול מאריך חיים, כספים, רכוש, אפוטרופסות ועניינים חשובים אחרים. קיום ייפוי כוח מתמשך יכול לספק בהווה שקט נפשי, משום שהוא מבטיח כי רצונותיכם יתבצעו בכל מצב, גם אם אינכם מסוגלים לתקשר אותם ישירות ולא ייעשו דברים שהייתם מתנגדים להם. עורך דין ייפוי כוח מתמשך ילווה בבחירת אדם מהימן שיפעל בשמך, עבורך ולפי ערכיך, במסגרת ייפוי כוח מתמשך, ויבטיח שהמסמך עומד בכל הדרישות החוקיות הנדרשות במקרים אלה.

צוואות בעייתיות ושנויות במחלוקת

במקרים מסוימים, בני משפחה או בעלי עניין אחרים עשויים להאמין שצוואה אינה תקפה עקב הונאה, השפעה בלתי הוגנת או גורמים אחרים. עורך דין התנגדות לצוואה הוא עורך דין המתמחה בערעור על תוקף צוואה, בערכאות המתאימות, בהליכים המוגדרים בחוק, ובאופן המכבד את העותרים ואת המוריש. עורך הדין יכול לעזור לאנשים אלה לבצע פעולות משפטיות כדי לערער על הצוואה. לצורך כך הצד המתנגד יצטרך בדרך כלל להגיש עתירה לבית המשפט ולהציג ראיות התומכות בטענותיו. זה יכול להיות תהליך מורכב וגוזל זמן, ולכן חשוב לעבוד עם עורך דין מנוסה שיוכל להדריך אותו ולפעול לטובת האינטרסים שלו.

במשרד עורכי דין רונן שמואל יהונתן מתמחים בדיני משפחה, פועלים לכתיבת צוואות, למימושן, למזעור חבות מס בעקבות קבלת ירושה, וזאת בדאגה לבני המשפחה ולרכוש. עורכי הדין המקצועיים שלנו ילוו אתכם כדי שתוכלו לחיות בשמחה וללא דאגות מיותרות לעתיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here