עו
קרדיט: canva

תחום דיני המשפחה נחשב לתחום המשפטי הרגיש ביותר, משום שהוא משפיע באופן ישיר על חייכם וחיי המעורבים בו- בין אם מדובר על תיקי גירושין, ירושות וצוואות, תיקי אפוטרופסות ואף ייפוי כוח מתמשך. לכן, חשוב לתת את הדעת ולהקדיש את מלוא תשומת הלב כאשר אנו מעוניינים לבחור בעורך דין מומחה שיטפל בעניינים המשפחתיים הפרטיים שלנו במקצועיות גבוהה, אך גם ברגישות, אדיבות והכלה. למשל, כאשר קרוב משפחה אהוב שלכם הולך לעולמו ולא השאיר אחריו צוואה מסודרת, יהיה עליכם לפנות אל עו"ד לענייני ירושה על מנת לקבל ליווי במהלך הליך הוצאת צו הירושה. ככל שהמנוח הותיר אחריו צוואה עו"ד לענייני ירושות וצוואות ילווה אתכם לממש את הצוואה וככל שאין הסכמה בעניין קיום הצוואה שנכתבה לאור פגמים שמופיעים בה לטעמכם  או בכשירותו של המנוח בזמן שכתב את הצוואה עוה"ד ילווה אתכם בהליך המשפטי בבית המשפט להתנגדות קיום הצוואה.

לפנות אל עורך הדין הנכון

עורכי דין רבים אשר מתמחים בניהול תיקי גירושין אומרים שהם פועלים למען האינטרס של הלקוחות שלהם, אבל בפועל רק אתם יכולים להחליט כיצד תרצו לנהל את ההליך. כמובן שהדרך הטובה והיעילה ביותר היא בהגעה להסכם גירושין באמצעות הליך גישור, אך בפועל יש אנשים אשר לא מעוניינים להתפשר ולוותר ולכן מעדיפים להגיע להכרעה משפטית דרך בית המשפט לענייני משפחה ודרך בית הדין הרבני. עו"ד לענייני גירושין יסייע לכם לפעול לפי הדרך שתבחרו- בין אם מדובר על ניהול משא ומתן אשר ישמור על האינטרסים שלכם בכל הנוגע לדברים החשובים לכם כגון זמני השהות עם הילדים המשותפים, חלוקת הרכוש המשותף ובין אם מדובר על הליך משפטי בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, אשר הם ניתן להוכיח טענות חשובות ולהגיע להחלטות שלא היה ניתן להסכים עליהם במשא ומתן. בסופו של יום, עורך הדין יהיה זה שיוביל אתכם בשדה המשפטי ויסייע לכם להשיג את מבוקשכם ככל האפשר, אך גם כחלק מתפקידו עליו להיות שקוף וליצור תיאום ציפיות ריאלי על מנת למנוע הליכים משפטיים ארוכים, יקרים ומיותרים.

להגיע להסכמות במהירות

בכל הליך גירושין ישנם כמה נושאים רגישים, כאשר אחד מהם הוא נושא הכספים, הממון, הנכסים והרכוש, כמו גם תשלומי המזונות.  ההתנהלות בנושאים כספיים מחייבת הבנה וידע בכל דקויות החוק, כדי למצוא לפעמים פתרונות יצירתיים שעוזרים לשני הצדדים ולהגיע להסדר הוגן שניתן לעמוד בו. עורך דין מזונות יסייע לכם להגיע להסדר הוגן המקובל על כל הצדדים. עו"ד אתי גוהר היא עורכת דין מומחית לדיני משפחה אשר מתמחה בדיני גירושים, מזונות, צוואות וירושות. לפרטים נוספים וייעוץ אישי חייגו 077-2307771.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here