עורל דין
קרדיט:canva

זה אף פעם לא נעים, אבל לצערנו, מקרים כאלו עלולים לקרות. אם אתם חוששים שנפלה טעות באופן בו חילקו את הירושה של הקרוב לכם, שהנפטר כתב את הצוואה בניגוד לרצונו, או שיש מי שלא מספר לכם את כל האמת, יש לכם את הכלים לערער ולתבוע את מי שלא מכבדים את הזכויות שלכם. בקשה לצו ירושה היא רק שלב אחד, בדרך ליישור ההדורים בין כולם.

מתי אנחנו עלולים לפעול בשדה המשפטי בנוגע לחלוקת עזבון

הסכם חלוקת עיזבון בין יורשים לא תמיד נכתב על ידי הנפטר. יש מקרים בהם הקרוב מת באופן פתאומי, כך שעל היורשים להחליט בעצמם, כיצד לבצע את חלוקת הרכוש. במקרים כאלו, במיוחד במשפחות בהן היחסים מורכבים לכתחילה, עלול להתפתח החשש כי יש מי שמנסה לנצל את המצב, כדי לקחת מכם את מה שמגיע לכם על פי חוק.

יש מקרים, בהם הנפטר אכן רשם צוואה, אך יש חשש כי הוא לא עשה זאת מרצונו החופשי. ישנם מקרים בהם אחד הילדים עלול לשכנע את הנפטר בימיו האחרונים, לכתוב כך או אחרת. לפעמים, בייחוד אם המת נפטר לאחר מחלה קשה, הוא אולי שיתף בכוונותיו, אבל לא בהכרח כתב את הדברים בעצמו. לכן, עולה החשש כי נערך שיפוט לא נכון של רצון המת, מה שמשפיע כמובן על היורשים.

בכל אחד מהמקרים הללו, החוק עומד לצידכם ונמצא שם, כדי שתוכלו לתבוע את הזכויות שלכם.

מחפשים עורך דין? עכשיו זה הזמן

עורך דין התנגדות לצוואה הוא מי שיש לו את המיומנות והידע הנדרשים, בכדי שתוכלו לנהל את הקרב שלכם גם בזירה המשפטית. מי שלא בקיא בעולם המשפט, עלול לגלות כי השדה המשפטי מתנהל אחרת ממה שנדמה ברגע הראשון. עם זאת, אין זה אומר כי אתם לא צריכים להילחם על המגיע לכם, בכלים העומדים לרשותכם. מי שנמצא כאן עבורכם, הוא בעל מקצוע עתיר ניסיון, אשר יהיה שם לא רק כדי לתת מענה מקצועי, אלא יהיה לצידכם גם ברגעים לא פשוטים מבחינה רגשית.

זה הזמן שלכם לצאת לדרך

יוסי ברקוביץ, הוא עו"ד מנוסה, בעל ידע ומיומנות. השנים הרבות בתחום, והניסיון עם מאות משפחות להן עזר יוכלו לעזור גם לכם. פנו עוד היום לקבלת מענה וליווי אישי ללא פשרות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here