קרדיט Canva

עורכי דין בדרך כלל לא מעוררים אסוציאציות חיוביות וזה למרות שמטרתם ותפקידם הוא למעשה להגן על הלקוחות שלהם ולייצג את האינטרסים שלהם, כדי לעזור להם ולמצוא להם פתרונות שונים. זה נכון בענייני כספים ורכוש כמו גם בענייני משפחה וזוגיות. עורך דין לדיני משפחה הוא השותף שלכם למעשה בכל מה שקשור לעניינים הכי אישיים שקשורים למשפחה ולפרטיות שלכם, מעריכת צוואה שרק הוא יודע מה כתוב בה ועד טיפול בענייני צוואה. וכל זה נוסף לעובדה שכאשר אתם צריכים הסכמי ממון והסכמי זוגיות או שמישהו יערות למענכם ייפוי כוח מתמשך למקרה שבו אתם לא יכולים לטפל בעניינים שלכם, אתם יכולים לסמוך עליו שהוא זה שיצדיק את האמון שנתתם בו כדי לנהל את העניינים הכי רגישים שלכם. הבחירה בעורכת דין כזאת נשענת על הכימיה שלכם איתה ומתן אמון אישי, יחד עם הידע והניסיון שהיא מציגה בתחום זה שחיוני לכם, כמו עורכת הדין אתי חסן.

להתחיל מחדש גם בזמן חובות

חובות כלכליים אינם דבר של מה בכך בימים של ריבית רצחנית וכשיש נושים שמחכים להחזר החוב שלכם ומפעילים נגדכם סנקציות שונות. ההלם שחוטפים כאשר מקבלים את צו העיכוב או העיקול הראשונים מחייב אתכם לפעול מהר. חובה להתעשת מידית כדי לעצור את שעון הריבית והקנסות שמופעל נגדכם על מנת להתחיל מיד בהליכים אצל עו"ד חדלות פירעון, שינהל למענכם את התיק שיביא לכם הסדר החזר חובות שתוכלו לעמוד בו יותר בקלות. במציאות של היום הרפורמה של ההוצאה לפועל מאפשרת לכם לנצל הטבות והקלות שונות ולהחזיר חובות יותר בקלות עם אופק ברור לשיקום ומסגרת זמן מוגדרת מראש. זה מחייב אמנם את שיתוף הפעולה שלכם וגילוי של כל הנכסים שיש לכם כדי לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר, אבל תגלו להפתעתכם שההוצאה לפעול כבר אינה מפחידה כפי שהייתה בעבר ושם ילכו לקראתכם אם תגלו את הרצון לעזור לעצמכם.

אמון ותקשורת טובה

כל עורך דין שמטפל באינטרסים של לקוחותיו יודע שללא אמון ותקשורת טובה עם הלקוחות קשה מאוד להתקדם ולהביא לתוצאות המיטביות עבורו. לכן, חשוב שגם אתם תבחרו עורכת דין לפי הנכונות שלכם לשתף אתה פעולה ולנצל את הידע והניסיון שלה כדי שתוכל לעזור לכם בצורה טובה ויעילה. המטרה שלכם היא להגיע להסדרי חובות טובים למענכם ולקבל צוואה מנוסחת כחוק כדי שלא תוכל להיפסל בבית המשפט, לדוגמה, ואת זה עורכת הדין אתי חסן יכולה להבטיח לכם על סמך עבודתה והישגיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here